تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
«دانش‌نامه گوگل» پنجمین کتاب عادل پورشمسی منتشر شد
24 آبان 1397   19:53:09 |  فرهنگ و هنر > کتاب و ادبیات
«دانش‌نامه گوگل» پنجمین کتاب عادل پورشمسی منتشر شد

«دانش‌نامه گوگل» پنجمین کتاب عادل پورشمسی توسط موسسه و مرکز فرهیختگان آینده ساز لارستان منتشر شده است. ویژگی بارز و مهم کتاب حاضر، معرفی فناوری‌های گوگل و چگونگی بهره‌گیری از آن‌ها برای کاربران است.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ پورشمسی گفت: امروزه عامل فناوری را باید در فرایند آموزش و پرورش در فضای مجازی به شکل فراگیر در کنار سایر عوامل به عنوان عاملی تاثیرگذار و مهم در نظر گرفت، چرا که بدون تلفیق هوشمندانه و موثر فناوری در فرایند تربیت، تحقق اهداف آن امکان پذیر نیست.
 
وی افزود: به عبارت دیگر فناوری در ارائه خدمات آموزشی از ظرفیت های خوبی برخوردار است. در این زمینه باید گفت که نقش معلم در جهت بهره گیری هدفمند و موثر از فناوری، نقش ممتاز و منحصر به فردی است و کتاب حاضر می تواند بسیار در این امر کمک کند.
 
این کتاب مشتمل بر 6 فصل و 1175 صفحه در قطع وزیری به چاپ رسیده است. در فصل اول، قدم به قدم با قابلیت های جی میل، در فصل دوم، فهرست جستجوی قوی با گوگل، در فصل سوم، تجزیه و تحلیل وب و چرا گوگل آنالیتیکز، در فصل چهارم، گوگل داکس، در فصل پنجم، گوگل وب‌مستر و در فصل ششم، گوگل و گوگل+ بررسی و تبیین شده است.
 
مطالعه کتاب حاضر، به کلیه معلمان، والدین، کارشناسان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید فعال در زمینه فناوری های آنلاین و فراگیر توصیه می شود. همچنین از این کتاب می توان به عنوان منبع درسی مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان بهره گرفت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: