تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
  نخستین آزمون آنلاین در دبستان زهرا اطهر(س) و مهدویت مهرآوران گراش برگزار شد
23 آذر 1397   13:17:00 |  دانش و فناوری > 
نخستین آزمون آنلاین در دبستان زهرا اطهر(س) و مهدویت مهرآوران گراش برگزار شد

نخستین آزمون آنلاین طرح اعتماد در دبستان زهرا اطهر(س) و مهدویت مهرآوران گراش در دروس مطالعات و هدیه های آسمانی برگزار شد.

رویا صلاحی معاون اجرایی دبستان زهرا اطهر(س) گراش خبر داد: نخستین آزمون آنلاین طرح اعتماد با شرکت 26 دانش آموز و با 26 Device چهارشنبه 21 آذر 97 در سایت علوم سرا برگزار شد.
 
صلاحی افزود: در آزمون درس مطالعات، تمام فرآیندهای برگزاری آزمون از مرحله ثبت اطلاعات دانش آموزان، اخذ کارت ورود به جلسه و اجرای آزمون به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
 
وی اظهار کرد، آزمون ها به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان پس از پایان آزمون می توانند بلافاصله نمره آزمون خود را دریافت کنند و حتی پاسخنامه سوالات، صحیح و غلط خود را ببینند.
 
در ادامه، سمیه شریفی شیفته آموزگار پایه سوم دبستان مهدویت مهرآوران گراش گفت: در شهرستان گراش تا به حال در مقطع دبستان آزمون آنلاین برگزار نشده و این نخستین بار است که در این مقطع توانسته ایم آزمون ها را به صورت آنلاین برگزار کنیم و این امر باعث استقبال دانش آموزان و خانواده ها شده است.
 
شریفی شیفته، ارائه خدمات با نهایت سرعت، کیفیت و دقت و اعلام نتایج آزمون به صورت برخط و آنلاین، کاهش هزینه های متقاضیان بخش دولتی و آموزشگاههای غیردولتی و همچنین تسریع در به روز رسانی محتوای آزمون با تغییر محتوای استاندارد های آموزشی از مزایای آزمون الکترونیکی دانست. در ادامه تصاویری از برگزاری آزمون آنلاین در این دو مدرسه را ببینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: