تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
چهارمین فستیوال شهرستانی مهارت محاسبات سریع ذهنی مبتکران IQMAS در لارستان برگزار شد
27 بهمن 1397   20:06:53 |  شهرستانها > لارستان
چهارمین فستیوال شهرستانی مهارت محاسبات سریع ذهنی مبتکران IQMAS در لارستان برگزار شد

چهارمین فستیوال شهرستانی مهارت محاسبات سریع ذهنی مبتکران IQMAS جمعه ۲۶ بهمن ماه ۹۷ به میزبانی مجتمع آموزشی فنی حرفه ای آزاد مرصاد لارستان در سالن مدرسه نمونه دولتی شهید فراست لار برگزار شد.

به گزارش عصرنامه لارستان، حبیب اله جعفریان لاری مدیر محاسبات ذهنی مجتمع آموزشی فنی حرفه ای آزاد مرصاد لارستان عصر امروز در چهارمین فستیوال محاسبات سریع ذهنی لارستان در مدرسه نمونه دولتی شهید فراست لار اظهار کرد: بیش از 100 نفر از برگزیدگان شهرستانی در این فستيوال شرکت کردند.
 
جعفریان لاری افزود: در این فستيوال در ۵ سطح و ۱۶ مقطع به نفرات اول، دوم و سوم مدال، تندیس، حکم، گواهی حضور و وجه نقد و به نفرات چهارم تا ششم مدال، وجه نقد و گواهی اهدا شد ضمن اینکه علاوه بر اهدای هدیه به سایر شرکت کنندگان، مدال و گواهی حضور نیز به افراد اهدا شد.
 
مدیر محاسبات سریع ذهنی مبتکران (IQMAS )لارستان در خصوص مزیت این کلاس ها و تاثیر مثبت آن بر کودکان و نوجوانان بیان داشت: برگزاری این کلاس ها با خلاقیت های ذهنی کودکان ارتباط مستقیم دارد چرا که سبب تقویت سرعت عمل در افراد، سبب قدرت خوب دیدن و خوب شنیدن و ایجاد مهارت در کودکان می شود.
 
وی با اشاره به اینکه کلاس های چرتکه نوعی ورزش ذهن است، افزود: این ورزش خلاقیت ذهنی، مهارت و قدرت یادگیری را در افراد افزایش داده و سبب تقویت فعالیت های ذهنی می شود.
 
جعفریان لاری نقش خانواده ها را در فراگیری و آموزش دانش آموزان بسیار موثر برشمرد و گفت: اگر تمرینات و آموزش های دانش موزان مستمر باشد به طبع شاهد خلاقیت و موفقیت های زیادی در این دانش آموزان خواهیم بود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: