تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جاده درز و سایبان و وعده ای که فراموش شد
11 ارديبهشت 1398   08:06:52 |  شهرستانها > لارستان
جاده درز و سایبان و وعده ای که فراموش شد

در سال 1393 پس از مکاتباتی که شورای روستا و دهستان درز و سایبان در مورد خرابی جاده لار به درزوسایبان انجام دادند در جلسه ای که با حضور مسئولان اداره راه و شهرسازی لارستان در سالن فرمانداری لارستان با حضور فرماندار و بخشدار وقت که در آن سال متصدی امور بودند گرفته شد، مسئول وقت اداره راه و شهرسازی اعلام کرد که حدود 30 کیلومتر از جاده درزوسایبان که زیاد تخریب شده است آسفالت یا روکش می کنیم و هزینه آن هم مشخص شده است. متعاقباحدود 6کیلومتر آن بصورت مقطعی روکش کردند ولی بخش عظیم آن آسفالت به فراموشی سپرده شد.

در حال حاضر هم آن چند کیلومتر که روکش شده به اضافه کل جاده تخریب و چاله چاله شده و تقریبا عبور و مرور آن سخت و غیر ممکن شده است. با توجه به اینکه حدود یک ماه دیگر کل محصولات گندم و صیفی‌جات منطقه درز سایبان باید ازاین جاده مخروبه جابه جا شود و یا به شهرستانهای دیگر برای فروش انتقال یابد هیچ ماشینی با این جاده خراب درزوسایبان برای حمل بار نمی آید و اگر هم بیاید حدود چهار برابر کرایه می گیرد. تکلیف کشاورزان برای حمل محصولشان چه می شود؟
 
حتی رفت وآمد مردم 12 روستای درز وسایبان که برای کارهای روزانه خود به شهرستان مراجعه می کنند سخت و طاقت فرسا شده است. در حال حاضر هیچ مسئولی پاسخگوی این مشکل نیست و هر سال این جاده خرابتر می شود. تکلیف این مردم چه می شود؟

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: