تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فرماندار ویژه لارستان فرماندار برتر و نمونه استان فارس شد
8 شهريور 1398   13:17:15 |  شهرستانها > لارستان
فرماندار ویژه لارستان فرماندار برتر و نمونه استان فارس شد

فرماندار ويژه شهرستان لارستان در بیست و دومین جشنواره شهيد رجايي استان فارس، فرماندار برتر و نمونه استان فارس شد و از دست عنایت الله رحیمی استاندار فارس و حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومي معاونت استانداری و فرمانداري ويژه لارستان، هدف جشنواره رجايي شناسايي و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي ‌و نهادينه كردن ارتقا و بهبود عملكرد دستگاه هاي اجرايي و فرمانداری ها در سطوح مختلف از طريق تقدير و تشويق آنها است.
 
اين جشنواره اختصاص به بررسي و ارزيابي تمامي دستگاه ها و نهادهاي دولتي و فرمانداری های استان فارس در سال 97 دارد و طي شش ماه گذشته مورد ارزيابي عمومي، اختصاصي و عملکردی قرار گرفته است.
 
استاندار فارس در این جشنواره که معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین استانداری فارس نیز حضور داشتند؛ ضمن تقدير از مطلوبيت خدمات ارائه شده به مردم توسط دستگاه هاي اجرايي و فرمانداری ها گفت: در نهايت پس از ارزيابي هاي صورت گرفته از ميان 29 فرماندار استان فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان حائز رتبه برتر و نمونه استان شد.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه لارستان، طی 3 سال مدیریت جلیل حسنی به عنوان فرماندار ویژه لارستان، به مدت 2 سال (سال های 95 و 97) به عنوان فرماندار برتر و نمونه در سطح استان فارس معرفی شده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: