تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بخش جویم برگزار شد
13 شهريور 1398   11:09:12 |  شهرستانها > لارستان
مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بخش جویم برگزار شد

در آیینی با حضور رئیس پلیس پیشگیری شهرستان لارستان،غلامعلی جامع به عنوان سپرست نیروی انتظامی بخش معارفه و از تلاشهای حمید فرجی فرماندهی سابق قدردانی شد.

جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بخش جویم،باحضور داود صادقی رئیس پلیس پیشگیری لارستان و هیئت همراه،امام جمعه، بخشدار،شوراهای اسلامی شهر و بخش،دهیاران،پرسنل انتظامی جویم‌ و جمعی از مسئولین ادارات بخش و شهروندان در محل سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.
 
در ابتدا حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،با تشکر از فرماندهی سابق(حمید فرجی) بعنوان یک نیروی فعال و پرتلاش و اشاره به مسئولیت خطیر نیروهای انتظامی بیان داشت:در بین نهادها و ارگان ها،مردم بالاترین نمره را به نیروی انتظامی می دهند و بیشترین رضایت نیز نسبت به عملکرد آن دارند که این مدال پرافتخاری برای سبزپوشان نیروی انتظامی می باشد و نشان دهنده این است که آنان به وظیفه خود عمل می کنند و امیدواریم مسئولین نیز تعامل بیشتری با نیروهای نظامی به ویژه فرماندهی جدید انتظامی بخش داشته باشند.
 
پس از آن داود شغیعی بخشدار جویم نیز ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده حمید فرجی(فرماندهی سابق) بعنوان الگویی خوب،مخلص و منظم جهت دیگر نیروها و  با مهم شمردن نعمت امنیت در کشور افزود: امنیت امروز ما حاصل تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی است و همانگونه که می دانیم در چندماه آینده انتخابات را خواهیم داشت که سنگینی کار نیروهای انتظامی را می رساند و انتظار ما این است تا طبق وظیفه سنگین و خطیر خود با ایجاد امنیت و آرامش انتخابات خوبی رقم بخورد.
 
در ادامه حمید فرجی فرماندهی سابق انتظامی بخش جویم  با تشکر از مسئولین به جهت تعامل با نیروی انتظامی و همچنین پرسنل زحمتکش این نهاد مقدس، آرزوی سربلندی جهت فرماندهی جدید نمود. 
 
داود صادقی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان لارستان نیز طی سخنانی از خدمات فرماندهی سابق تقدیر نمود و اظهار داشت:  همانگونه که تلاش و پشتکار این بزرگوار زبانزد مردم شهر و بخش جویم می باشد امیدواریم از فرماندهی جدید نیز راضی باشند و با تعاملی که  بین کمیته امنیت وجود دارد،در کاهش جرائم گام های موثری برداشته شود.
 
در پایان طی حکمی غلامعلی جامع به عنوان سرپرست جدید نیروی انتظامی بخش جویم معرفی و از خدمات و تلاشهای سه ساله حمید فرجی قدردانی شد.
 
خبرنگار: آرزو جهان پیما
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: