تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تمرکز بر علوم جدید موجب توسعه منطقه لارستان می‌شود
24 شهريور 1398   12:43:29 |  شهرستانها > لارستان
تمرکز بر علوم جدید موجب توسعه منطقه لارستان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: تمرکز بر فعالیت‌های علمی پژوهشی، آینده‌ای روشن را برای کشور رقم خواهد زد و تمرکز بر علوم جدید می‌تواند موجب توسعه و پیشرفت منطقه لارستان بزرگ شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، مسئولان مرکز آموزش خلبانی و هوانوردی لارستان ظهر امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با رئیس این واحد دیدار و گفتگو کردند.
 
مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با قدردانی از فعالیت‌های علمی و آموزشی مرکز آموزش خلبانی و هوانوردی لارستان اظهار کرد: تمرکز بر فعالیت‌های علمی پژوهشی، آینده‌ای روشن را به طور عام برای کشور رقم خواهد زد و تمرکز بر علوم جدید به طور خاص می‌تواند موجب توسعه و پیشرفت منطقه لارستان بزرگ شود.
 
وی با بیان این موضوع که تعلیم و پرورش خلبانان جوان در شهرستان لارستان موجب افتخاری بزرگ برای مردم و نخبگان این منطقه است، بیان کرد: با توجه به اینکه این آموزش تخصصی تنها در مرکز استان و شهرستان لارستان انجام می‌شود؛ مایه مسرت است که بتوانیم با انعقاد تفاهم‌نامه‌های کاربردی و کارشناسی‌شده در راستای توسعه لارستان و ارتقای این مرکز علمی، نقش مؤثری داشته باشیم و ظرفیت‌های خود را طبق مقررات قانونی در خدمت ارتقای این آموزش مهم قرار دهیم.
 
زارع ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با داشتن امکانات مناسب و فضای مطلوب آموزشی می‌تواند در راستای همکاری‌های دوجانبه با این مرکز علمی گام‌های مؤثرتری بردارد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این نکته که تعاملات بین این مرکز علمی با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان می‌تواند در تقویت آن مجموعه علمی و آشنایی دانشجویان ما با این فن جذاب، مؤثر باشد، افزود: درخواست‌های مرکز علمی هوانوردی لارستان با نگاه مساعد مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت و متعاقباً با اخذ مجوزهای لازم از استان و کمسیون‌های مربوط، در آینده‌ای نزدیک شاهد همکاری‌های بیشتر با این مرکز آموزشی و حضور استادان خلبانی و هوانوردی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خواهیم بود.
 
در این جلسه مسئولان مرکز آموزشی خلبانی و هوانوردی لارستان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و نقش سازنده این مرکز علمی و آموزشی در تربیت خلبانان جوان و شناسایی استعدادهای مستعد منطقه، خواستار همیاری هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با این مرکز آموزشی تخصصی شدند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: