تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
رئیس جدید اداره پست لارستان معرفی شد
25 شهريور 1398   23:33:41 |  شهرستانها > لارستان
رئیس جدید اداره پست لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل پست استان فارس، رئیس جدید اداره پست شهرستان لارستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محسن مفتح مدیرکل پست استان فارس، رئیس جدید اداره پست شهرستان لارستان معرفی شد.
 
در این مراسم که احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، هاشمی مسئول حراست اداره کل پست استان فارس و روسای ادارات پست شهرستان های خنج و گراش نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از رئیس جدید اداره پست شهرستان خواست که تقويت ارتباط با مردم و روان سازي خدمت رساني به آنان را در اولويت برنامه هاي کاری خود قرار دهد.
 
وی افزود: اداره پست جزو دستگاه هايي هست كه بيشترين ميزان ارتباط با مردم را دارد، از اين رو تقويت ارتباطات مردمي نقش بسزايي در رضايت مندي مردم از كليت نظام اداري خواهد داشت.
 
در ادامه حکم انتصاب مجتبی طاهری لاری به عنوان رئیس جدید اداره پست لارستان به وی تقدیم و از خدمات اسدالله رستمی رئیس سابق اداره پست این شهرستان تقدیر شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ مجتبی طاهری اهل و ساکن شهر لار و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و پیش از این نیز در اداره پست شهرستان لارستان مشغول به خدمت بوده است.

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: