تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جاده های یک طرفه لارستان، بازگشت ندارد/ مصوبات مسئولان همچنان روی میز است
25 شهريور 1398   23:34:47 |  شهرستانها > لارستان
جاده های یک طرفه لارستان، بازگشت ندارد/ مصوبات مسئولان همچنان روی میز است

از صبح جمعه 15 شهریور تا بامداد 17 شهریور 98 سه نفر از هموطنان در جاده های یک طرفه لارستان جان باختند.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ ساعت 12 و 5 دقیقه جمعه 15 شهریور 98 بود که خبر تصادف رخ به رخ یک پراید و یک کامیون در جاده لار بندرعباس مخابره شد. در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. شامگاه جمعه نیز در تصادف دیگری در کیلومتر 35 جاده لار شیراز و در برخورد یک پژو 206 با یک تریلر یک نفر کشته شد. در تازه ترین مورد بامداد امروز یک شنبه در 40 کیلومتری جاده لار جهرم در برخورد یک خودرو با یک کامیون یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند. فرد کشته شده «علی شیردم» فرزند شهید شیر دم بود.
 
متاسفانه سریال تصادف های رخ به رخ همچنان در جاده های یک طرفه لارستان ادامه دارد و وعده مسئولان مبنی بر آغاز عملیات دوبانده شدن این جاده همچنان در حد «حرف» باقی مانده است. نه پیمانکار 20 کیلومتر جاده لار- جهرم کار خود را آغاز کرده است و نه مناقصه وعده داده شده 55 کیلومتر اجرا شده است.
 
اگر چه نقش اشتباهات انسانی در تصادفات جاده ای غیر قابل انکار است اما با توجه به اینکه تمامی تصادفات دو ماه اخیر منجر به فوت جاده های لارستان در اثر رخ به رخ شدن خورودهای سواری با کامیون ها و تریلرهاست بی شک دو بانده نبودن این جاده مهم ترین علت حوادث است. 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: