تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کشتی گیر لارستانی مجوز حضور در مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کرد
25 شهريور 1398   23:43:39 |  ورزش > 
کشتی گیر لارستانی مجوز حضور در مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کرد

رئیس ورزش و جوانان لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی موفق شد جواز حضور در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور را از آن خود کند.

 محمدحسن طیبی امروز در گفت و گوی اختصاصی با واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکارهای انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان استان فارس به میزبانی شیراز برگزار شد و محمدرضا عسکرپور از لارستان با غلبه بر تمامی رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.
 
وی تصریح کرد: عسکرپور در دور اول این رقابت ها، محمدرضا مروت از فیروزآباد را در کمتر از دو دقیقه با حساب 11 بر صفر شکست داد و در مبازره دوم نیز علی اصغر زارعی کشتی گیر مرودشتی را در تایم اول با نتیجه 10 بر صفر در هم کوبید.
 
رئیس ورزش و جوانان لارستان افزود: این کشتی گیر لارستانی در دیدار سوم پیکارهای انتخابی بزرگسالان استان فارس موفق شد سعید رمضانیان از آباده را نیز در تایم اول با حساب 11 بر صفر مغلوب کند.
 
طیبی با اشاره به اینکه حامد فلاح از مرودشت در دور چهارم این مسابقات به دلیل آسیب دیدگی مقابل کشتی گیر لارستانی حاضر نشد و عسکرپور به دیدار فینال راه پیدا کرد، ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در دیدار پنجم و فینال این پیکارها برابر علیرضا روستایی کشتی گیر باسابقه شیرازی قرار گرفت و در حالی که با حساب 9 بر صفر از حریف خود پیش بود، با حملات پیاپی این کشتی گیر را در کمتر از سه دقیقه سه اخطاره کرد و مدال طلای وزن 70 کیلو را بر گردن آویخت.
 
وی با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور امسال شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران را دارد، ابراز داشت: عسکرپور از کشتی گیران مطرح استان فارس است که در پیکارهای بین المللی و اردوهای تیم ملی حضور داشته و چندین مدال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را دارد.
 
رئیس ورزش و جوانان لارستان خاطرنشان کرد: داود عسکرپور و محمدحسن معصومی به عنوان مربیان تیم لارستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند و حسین عقیلی فر سرپرست تیم بود.
 
طیبی بیان داشت: محمدرضا عسکرپور در ترکیب تیم استان فارس به پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور که روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه 98 در سالن شهیدین قاسمی شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: