تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
معاون وزیر کشور امشب وارد لارستان می شود
20 مهر 1398   11:50:05 |  شهرستانها > لارستان
معاون وزیر کشور امشب وارد لارستان می شود

معاون وزیر کشور امشب وارد لارستان می شود

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی با اعلام این خبر در جمع تعدادی از مدیران شهرستان در سخنانی گفت: دکتر بابك دين پرست معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور به منظور اطلاع از آخرين وضعيت اقتصادي، عمرانی، زیربنایی و زیر ساختی شهرستان لارستان و بررسي مشكلات واحدهاي توليدي و بنگاههاي اقتصادي این شهرستان، سه شنبه شب، وارد لارستان می شود.
 
فرماندار ویژه لارستان افزود: آقای دين پرست، به نمایندگی از وزیر کشور و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید شهرستان، از تعدادی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی لار بخصوص کارخانه بیسکویت ویتانا بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات واحد های تولیدی قرار می گیرند. وی تصریح کرد: معاون اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور همچنین در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان که در مرکز استان برگزار خواهد شد، شرکت و موضوعاتی همچون راه اندازی کارگو در فرودگاه بین المللی لارستان، خط دوم انتقال آب از سد سلمان فارسی، منطقه ویژه اقتصادی، بندر خشک، معدن کنستانتره آهن و غیره را مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
حسنی خاطر نشان کرد: دین پرست همچنین در سفر خود به شهرستان لارستان، همچنین از کارخانه سیمان لارستان، جاده جهرم- لارستان-بندرعباس، لار- بیرم و شهرک گلخانه ای هم بازدید خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این سفر، مهندس رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از مدیران کل و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، معاون وزیر کشور را همراهی می کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: