تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
توجه به دانشجویان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را كنترل می‌کند
25 مهر 1398   11:29:23 |  شهرستانها > لارستان
توجه به دانشجویان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را كنترل می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: دانشجویان به‌عنوان طبقه پیشرو در جامعه محسوب می‌شوند كه توجه به آنها می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را كنترل کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، كمیته دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان لارستان در سالن كنفرانس دفتر فرمانداری ویژه این شهر با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لارستان برگزار شد.
 
در این نشست كه به منظور تبادل نظر درباره مسائل و مشكلات دانشگاه‌ها و بررسی راهكارهای حل آن برگزار شد، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: دانشجویان به‌عنوان طبقه پیشرو در جامعه محسوب می‌شوند كه توجه به آنها می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را كنترل كرده و مانع از بروز بسیاری از مشكلات اجتماعی دیگر شود.
 
وی ادامه داد: یكی از مسائلی كه می‌تواند به‌عنوان فرصت یا تهدید به آن نگریسته شود؛ شناخت تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویانی است كه از اقصی نقاط كشور به مراكز علمی این شهرستان می‌آیند.
 
زارع خاطرنشان كرد: بررسی این تفاوت‌ها و آگاهی از هنجارهای مختلف دانشجویان می‌تواند موجب شناخت ظرفیت‌ها و در كنار آن شناخت راهكارها برای استفاده از این ظرفیت‌ها شود.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به تحریم‌های خصمانه دشمن اشاره کرد و متذكر شد: این تحریم‌ها سبب بروز مشكلات اقتصادی در جامعه از جمله جامعه دانشجویی شده است، اما ضروری است تا مراكز علمی و دانشگاه‌های شهرستان با كم‌كردن هزینه‌های غیرضروری مجموعه خود، مانع از تأثیرات منفی این فشارها روی دانشجویان و خانواده‌ آنان شود.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: