تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
استقبال از ورزشکار منتخب ایرانسل-لالیگا در جویم
25 مهر 1398   12:03:40 |  ورزش > 
استقبال از ورزشکار منتخب ایرانسل-لالیگا در جویم

نوجوان ورزشکار جویمی با استقبال گرم جمعی از مسئولین و شهروندان وارد جویم شد.

آئین استقبال از «حسین بیداد» نوجوان ورزشکار جویمی تنها نماینده استان فارس جزء منتخبین اردوی ایرانسل-لالیگا در اسپانیا با حضور شورای اسلامی شهر، ریاست آبفا، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان، معاونت پرورشی-تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان و شهروندان برگزار شد.
 
حسین بیداد نوجوان ورزشکار جویمی به همراه بازیكنان حاضر در تیم منتخب كمپ ایرانسل-لالیگا، از اهالی شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز جهت بازدید از لیگ فوتبال اسپانیا و انجام چند بازی تداركاتی، به این كشور اعزام شده بودند که پس از دوهفته به ایران بازگشتند.
 
با آرزوی موفقیت جهت این ورزشکار امیدواریم مسئولین توجه ویژه ای به استعدادها و چهره های ورزشی نمایند و با حمایت و تشویق،نقشی در پیشرفت این عزیزان داشته باشند.
 
کمپ فوتبال ایرانسل – لالیگا نوجوانانی که استعداد بالایی در فوتبال دارند را شناسایی می‌کند تا در کمپی کاملا حرفه‌ای، توسط مربیان بین‌المللی و سفیران لالیگا آموزش ببینند.
 
كمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، پیرو تفاهم نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشتركان ایرانسل به محتوای ویدئویی با كیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود كیفیت فوتبال در ایران خصوصاً در بین نوجوانان برگزار که در پایان نیز به تمامی بازیكنان منتخب، گواهی ویژه حضور در این دوره،اعطا می شود.
 
خبرنگار: آرزو جهان پیما

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: