تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام‌تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
25 مهر 1398   12:11:15 |  شهرستانها > لارستان
پیام‌تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، در پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، متن پیام جلیل حسنی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم بی شک یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود. دوران سراسر شور و شعور هشت ساله دفاع مقدس، نماد غیرت، عزت و سلحشوری ملتی است که با اقتدار تمام در مقابل زیاده‌خواهی قدرت های شرق و غرب ایستاد و در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود، با اتکا به سلاح ایمان و خودباوری از هیچ کوششی دریغ نکرد. دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
 
زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بزرگ لارستان تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران، رزمندگان غیور و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.
 
از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
 
جلیل حسنی
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: