تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
راه و یاد شهدا با بصیرت و معرفت سیاسی در جامعه حفظ شود
25 مهر 1398   12:36:18 |  شهرستانها > لارستان
راه و یاد شهدا با بصیرت و معرفت سیاسی در جامعه حفظ شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: حیات امروز جامعه مدیون شهداست كه باید با بصیرت و معرفت سیاسی و مذهبی راه آن بزرگواران طی شده و یاد آنها همیشه در جامعه جاودانه بماند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، استادان، اعضای هیئت رئیسه و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و پرسنل سمای این واحد دانشگاهی صبح امروز در یك حركت نمادین با طی مسیری از سردر ورودی دانشگاه تا حرم مطهر شهدای گمنام آرمیده در مجتمع دانشگاهی كوثر با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان كردند.
 
در این مراسم مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در جوار قبور مطهر شهدای جاویدالاثر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حیات امروز جامعه مدیون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار این دلاورمردان است كه باید با بصیرت و معرفت سیاسی و مذهبی راه آن بزرگواران طی شده و یاد آنها همیشه در جامعه جاودانه بماند.
 
وی افزود: شهدا طبق نص صریح قرآن كریم زنده بوده و ناظر بر اعمال ما هستند و خدا را شاكریم كه این واحد دانشگاهی میزبان دو تن از این كبوتران سبك‌بال دفاع مقدس بوده كه حضور آنها در این محیط علمی موجب غنای معنوی و معرفتی دانشگاهیان ما شده است.
 
زارع بیان كرد: به احترام این شهدای گرانقدر و در این ایام مقدس، ساختمان دانشكده علوم انسانی این واحد به نام شهدای گمنام مزین خواهد شد تا جامعه دانشگاهی ما بداند كه محیط امن علمی- پژوهشی و جهاد نرم امروز مدیون تلاش‌های خالصانه دیروز این عزیزان در عرصه جنگ سخت و دفاع مقدس است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خاطرنشان كرد: از همه همكاران می‌خواهم با مجاهدت و تلاش بیشتر در حوزه كاری خود و با خدمت مستمر به احاد مردم و دانشجویان، روح این شهدای عزیز را شاد كرده و عامل تقویت و رضایتمندی مردم به نظامی شوند كه پایه‌های آن بر ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان استوار است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: