تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بمناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
25 مهر 1398   12:44:53 |  شهرستانها > لارستان
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بمناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با صدور پيامي فرارسيدن یک ام مهر روز بازگشايي دانشگاهها و مدارس را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ متن پیام جلیل حسنی به شرح ذیل می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
نسيم پاييزي طبيعت، رايحه جان بخش بهار تعليم و تربيت را در كالبد فرزندان اين مرز و بوم مي دمد و مطلع مهر، ماه عطوفت و صفا، ماه عشق و ایثار، فرا رسيدن موسم علم و دانش و معرفت را نويد مي دهد.
 
ماه مهر، آغاز دوره ای جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم و حرکت به سمت فتح قله های رفیع دانش است.
 
مهرماه، حقیقتا ماه مهربانی است، عشق و علاقه دانش آموزان و دانشجویان به تحصیل علم و ادب از یک سو و عشق و علاقه اساتید، معلمین و مربیان به تربیت نونهالان و نوجوانان و جوانان که سرمایه های جامعه هستند، از سویی دیگر ، ستودنی و انگیزه بخش است.
 
در جامعه امروز، دانشگاه و آموزش و پرورش وسیله دسترسی به توسعه و پیشرفت بیشتر است و هدف تعلیم و تربیت نیز در همه باورها، رسیدن به مرحله کمال می باشد، تکاملی که در خور آن، انسانی باشد که خود را مخلوق برتر عالم حیات می شناسد.
 
اینجانب ضمن تبریک فرارسيدن فصل بازگشايي مراكز علمي، دانشگاهها و مدارس و آغاز سال تحصيلي98-99 به صاحبان خرد و اندیشه بویژه اساتید و فرهنگیان ارجمند و دانشجویان و دانش آموزان عزیز منطقه لارستان بزرگ، امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مزین به نام رونق تولید شده است با عمل به منویات مقام معظم رهبری و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم این خطه را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد. انشاءالله...
 
جلیل حسنی
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: