تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
زنگ آغاز سال تحصیلی درآموزشگاه دخترانه فرزانگان به صدا درآمد
25 مهر 1398   12:48:12 |  شهرستانها > لارستان
زنگ آغاز سال تحصیلی درآموزشگاه دخترانه فرزانگان به صدا درآمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، امام جمعه لار و دیگر مسئولان شهرستان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، در آموزشگاه دخترانه فرزانگان این شهرستان نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروزطی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، بخشدار مرکزی، سرگرد جاهدی فرماندهی سپاه، مدیر آموزش و پرورش لارستان، رئیس دفتر نماینده مردم، رئیس شورای شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار، رئیس مجتمع آموزش عالی، معاون دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، بصورت نمادین، زنگ مهر، به نمایندگی از 255 واحد آموزشی تحت پوشش معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در آموزشگاه دخترانه فرزانگان شهر لار به صدا درآمد.
 
در این ویژه برنامه معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ویژه لارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و هفته دفاع مقدس به دانش آموزان توصیه کرد با مدیریت مناسب زمان، قدر اوقات جوانی خود را بدانند و از آن بهترین استفاده را بکنند و سعی کنند نگرش خود را نسبت به مدرک گرایی صرف تغییر دهند.
 
علی اصغر علی پور همچنین اظهار امیدواری کرد امسال با تلاش بیشتر دانش آموزان و حمایت مسوولان شهرستان بتوانیم شاهد ارتقای علمی بیشتر باشیم و در جذب نیروهای بومی بیشتری جهت پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار و مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان هم در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان در موضوع مهم علم و علم آموزی به ایراد سخن پرداختند.
 
قرائت شعر ومقاله، پخش کلیپ بوی ماه مهر و دفاع مقدس، از دیگر برنامه های این مراسم بود. سپس دانش آموزان بصورت منظم از زیر کلام الله مجید عبور کردند و هریک وارد کلاس های درس خود شدند.
 
گفتنی است در این روز بیش از 25 هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهر ماه را گرامی داشتند و با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از 1250 کلاس درس حاضر شدند.
 
مسئولین همچنین از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در این مدرسه برپا شده بود؛ بازدید کردند. اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز در مدارس بخش های اوز، بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز با شکوه خاصی برگزار گردید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: