تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی یكی از مصادیق آموزش برتر در كشور است
26 مهر 1398   19:26:10 |  شهرستانها > لارستان
مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی یكی از مصادیق آموزش برتر در كشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی یكی از مصادیق آموزش برتر در سطح استان فارس و كشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، در آغازین روزهای ماه مهر و بهار تعلیم و تربیت، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به همراه غلام‌عباس واحدپور معاون واحد و رئیس آموزشكده سمای لارستان از كودكستان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم سمای این واحد بازدید كردند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در حاشیه این دیدار اظهار کرد: امروز مدیریت سما در حوزه مدارس و دانشگاهی بسیار فعال است و می‌تواند به‌عنوان الگویی قابل تحسین در سطح استان و حتی كشور معرفی شود.
 
مهدی زارع ادامه داد: كادر آموزشی سما در سطوح متوسطه اول و دوم در سطح شهرستان به گونه‌ای عمل كرده‌اند كه امسال جذب دانش‌آموز بیشتری نسبت به سایر مدارس شهرستان داشته كه این خود نشان‌دهنده اعتماد خانواده‌ها به مدارس سما در لارستان است.
 
وی بیان كرد: مدارس سما علاوه بر جذب اعتماد مردم به‌عنوان نكته اتكای دانشگاه آزاد اسلامی و یكی از مصادیق پیوند اولیا و مربیان با خانواده‌های دانش‌آموزان است و این امر به‌نحوی است كه سمای لارستان با بهره‌گرفتن از سیستم آموزشی برتر در كشور از كودكستان تا دانشگاه را به خوبی به هم پیوند داده و دانش‌آموزان را برای ادامه تحصیل به سمت این مجموعه علمی رهنمون كرده است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تصریح كرد: پیوسته‌بودن محیط آموزشی و نحوه آموزش روزآمد و هماهنگ از كودكستان تا دانشگاه در مدارس و آموزشکده سما، یك محیط آموزشی هماهنگ را برای نسل‌های مختلف كشور به‌وجود آورده است كه بسیاری از بحران‌هایی را كه در سایه عدم تجانس فرهنگی برای دانش‌آموزان به‌وجود می‌آید، از بین برده است.
 
زارع درباره امكانات مجموعه سمای لارستان اظهار كرد: مدارس سما دارای امكانات منحصربه‌فردی است و امروز در جریان بازدید از آزمایشگاه‌ها تا كارگاه‌های موجود در این مجموعه علمی، بیشتر از گذشته مشهود شد كه امكانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از بسیاری از دانشگاه‌های كوچك و متوسط استان بیشتر است.
 
وی یكی دیگر از عوامل موفقیت سما را وجود كادر آموزشی مجرب، معلمان دلسوز و استادان فرهیخته و باتجربه دانست و خاطرنشان كرد: به دلیل همین امر مهم، این مدارس مورد توجه و تمجید بسیاری از رؤسای ارگان‌های دولتی و اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است و بسیاری از مسئولان شهرستان، فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به این مدارس آورده‌اند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان كمك خیران را در پویایی این مدارس بسیار بااهمیت قلمداد كرد و افزود: بسیاری از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود توسط خیران شهرستان و اولیای دانش‌آموزان تهیه شده است و این عزیزان با رضایت كامل و بدون هیچ چشمداشتی این امكانات را فراهم كرده‌اند كه نشان‌دهنده اهمیت این مدارس نزد مردم ولایی شهرستان لارستان است.
 
زارع اضافه كرد: بسیاری از معلمان این مجموعه در مسابقات قرآنی و فرهنگی در سطح استان و كشور دارای مقام هستند و این موضوع افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است كه از معلمانی بهره می‌برد كه در پرتو نور الهی، معرفت یافته‌اند و طبعاً دانش‌آموزانی را تربیت خواهند كرد كه با كلام وحی و انوار الهی عجین باشند.
 
وی با آرزوی موفقیت برای كادر آموزشی، دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان سما گفت: این تحول بزرگ در آموزش شهرستان ناشی از لطف الهی و نیت خیر كاركنان خدوم سمای لارستان است و با قدردانی از آنان می‌خواهم كه در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همگام با بیانیه گام دوم انقلاب، دانش‌آموزان و دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت كنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: