تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
احیای ارزش‌های انقلاب و تحكیم مبانی اعتقادی در دانشگاه آزاد اسلامی
28 مهر 1398   23:26:00 |  شهرستانها > لارستان
احیای ارزش‌های انقلاب و تحكیم مبانی اعتقادی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: رویكرد و راهبرد اجتناب‌ناپذیر این دانشگاه به سمت احیای ارزش‌های انقلابی و تحكیم مبانی اعتقادی جوانان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، به همت بسیج استادان و بسیج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، ساختمان دانشكده علوم انسانی این واحد دانشگاهی مزین به نام شهدای گمنام شد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این باره گفت: رویكرد و راهبرد اجتناب‌ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به سمت احیای ارزش‌های انقلابی و تحكیم مبانی اعتقادی جوانان بوده و در كنار برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی، اقدام به نامگذاری اماكن و ساختمان‌های این مجموعه بزرگ علمی، آموزشی به نام شهدای عزیز كرده است.
 
مهدی زارع ادامه داد: در این راستا نام یكی از مهمانسراهای مجهز دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به نام ساختمان شهدای انقلاب و ساختمان دانشكده علوم انسانی این واحد دانشگاهی به نام شهدای گمنام مزین شده است.
 
وی اضافه کرد: با توجه به مجاورت ساختمان دانشكده علوم انسانی با حرم مطهر و دو تن از شهدای جاویدالاثر آرمیده در این واحد دانشگاهی، مقرر شد این ساختمان به نام مبارک این دو شهید والامقام نامگذاری شود.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تأکید كرد: امیدواریم با دقت بیشتر و مشورت نیروهای انقلابی، دیگر سالن‌ها، دانشكده‌ها و ساختمان‌های این واحد دانشگاهی به نام شهدای شاخص شهرستان و یا كشور مزین شود.
 
زارع متذكر شد: در روزهایی كه برخی از عناصر واداده و سست عنصر، سعی در كم‌رنگ شدن نام شهدا دارند؛ وظیفه ما است كه با درایت و قاطعیت، این هجمه جدید دشمنان قسم‌خورده را خنثی كرده و یاد و خاطره شهدای عزیزمان كه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب كمتر از شهادت نیست را در اذهان زنده نگه داریم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: