تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تعامل و هماهنگی بیشتر بین دانشکده علوم پزشکی با مجمع خیرین سلامت، موجب اعتلای حوزه بهداشت و درمان شهرستان می شود
12 آبان 1398   00:48:35 |  شهرستانها > لارستان
تعامل و هماهنگی بیشتر بین دانشکده علوم پزشکی با مجمع خیرین سلامت، موجب اعتلای حوزه بهداشت و درمان شهرستان می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تعامل، همکاری و پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان از مجمع خیرین سلامت موجب اعتلای حوزه بهداشت و درمان این منطقه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در نشست با مجمع خیرین سلامت شهرستان لارستان در محل فرمانداری در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت این منطقه در سخنانی تاکید کرد: جلسات مجمع خیرین سلامت شهرستان بایستی ماهیانه و بصورت مستمر برگزار شود.
 
وی اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان با مجمع تعامل بیشتر داشته باشد و در راستای احداث زیرساخت های طرح های خیرساز بهداشت و درمان بویژه پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اقدام جدی تری نماید تا خیرین نیز امیدوارتر شوند و به کار خیر ادامه دهند.
 
فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: ما همچون سال گذشته سعی می کنیم امسال نیز از محل تبصره ۱۹، اعتباری جهت تامین بخشی از زیرساخت های پردیس دانشکده علوم پزشکی در نظر بگیریم.
 
معاون استاندار فارس با تقدیر از زحمات مجمع خیرین سلامت شهرستان یادآور شد: سلامتی جسمی و روحی بر فضای عمومی جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی تاثیرات بسزایی دارد، بنابراین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید فعالیت نیک‌اندیشان را ارج نهاده و آنان را به امور خیر تشویق و ترغیب کنند، زیرا بدون شک حمایت از نیکوکاران در بخش‌های مختلف و تشویق آنان، تأثیر به سزایی در ترویج فعالیت‌های خیریه دارد.
 
حسنی همچنین معاون عمرانی خود را مامور کرد تا در خصوص اجرای زیرساخت های طرح های خیر ساز بهداشت و درمان بخصوص پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، جلسه ای بصورت ویژه و تخصصی با حضور دستگاه های خدماتی شهرستان برگزار و مشکلات را مرتفع کنند.
 
در پایان این نشست که علی اصغر علی پور و احمد دلاور معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز حضور داشتند؛ مدیر عامل، رئیس و تمامی اعضا مجمع خیرین سلامت شهرستان، مسائل و مشکلات بناهای خیر ساز بهداشت و درمان این منطقه همچون پردیس دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان تامین اجتماعی، مرکز سرطان شناسی حضرت امام حسن مجتبی(ع)، درمانگاه شهرک محمد رسول اله (ص) و دیگر طرح های بهداشتی و درمانی شهرستان مطرح کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: