تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اعزام ۴۴۰دانش آموز دختر لارستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام ۴۴۰دانش آموز دختر لارستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
15 آبان 1398   21:20:49 |  شهرستانها > لارستان
اعزام ۴۴۰دانش آموز دختر لارستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام ۴۴۰دانش آموز دختر لارستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول اردویی و گردشگری سپاه لارستان از اعزام ۴۴۰ نفر از خواهران دانش آموز لارستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، حسین زینل زاده مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه لارستان از اعزام ۴۴۰ نفر از خواهران دانش آموز لارستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
 
مسئول اردویی گردشگری سپاه ناحیه لارستان با اعلام این خبر افزود: در این مرحله از اعزام راهیان نور دانش آموزی که از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه و به مدت ۴ روز انجام می پذیرد،۴۴۰ نفر از دختران دانش آموز دوره متوسطه از لار، بنارویه، بیرم و جویم لارستان به منظور پاسداشت ایثارگری رزمندگان و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان و نوجوان انقلاب اسلامی با مناطق عملیاتی و فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، به سوی مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه این اعزام با استعداد ۱۱ دستگاه اتوبوس انجام می گیرد، گفت: دانش آموزان حاضر در کاروان راهیان نور دانش آموزی طِی این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند نمود.
 
زینل زاده در ادامه به برنامه ریزی ها و دوره های آموزشی برگزار شده برای خادمان شهدا و راویان راهیان نور اشاره نمود و افزود: آشنایی با ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، آشنایی با سیره شهدا بخصوص شهدای شهرستان لارستان و مهم تر از همه افزایش معنویت و تقویت بنیه دینی و انقلابی دانش آموزان از اهداف اصلی راهیان نور دانش آموزی می باشد.
 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به تاثیر فضای معنوی و محتوای سفرهای راهیان نور بر زائران، آن را می توان یک حرکت بزرگ فرهنگی و راه حل موثر مقابله با تهدیدات و هجمه فرهنگی دشمنان دانست.
 
مسئول اردویی و گردشگری سپاه لارستان در پایان با اشاره به حضور طلاب، راویان و خادمان شهدا در اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: علاوه بر برنامه های اصلی، اجرای مسابقات فرهنگی-هنری، مشاوره دینی و خانواده، پخش مستندهای دفاع مقدس و اهدای بسته های فرهنگی و کتاب های دفاع مقدس به زائران از جمله برنامه های جانبی پیش بینی شده برای این سفر می باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: