تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
موزه داران اوزی و لاری در موزه «آسانا» گرد هم آمدند
15 آبان 1398   21:32:15 |  فرهنگ و هنر > 
موزه داران اوزی و لاری در موزه «آسانا» گرد هم آمدند

به گزارش روابط عمومی موزه مردم شناسی اوز، جمعه 10 آبان ماه 98 تعدادی از اعضای هیئت امنا و اعضای هیئت رئیسه کمیته صنایع دستی موزه مردم شناسی اوز از موزه زمین شناسی آسانا با مدیریت مینا زمانی بازدید کردند.

این افراد پس از بازدید موزه تخصصی زمین شناسی، طی نشستی مشترک بین مسئولین موزه زمین شناسی آسانا و موزه مردم شناسی اوز، به تبادل نظر در مورد نحوه تعامل دو موزه پرداختند. هر دو موزه ضمن تشریح نحوه فعالیت خود، به بررسی توانمندی‌ها و بیان مشکلات موزه های خصوصی پرداختند.
 
آنها ضمن بر شمردن نقاط مشترک، ابراز تمایل کردند که اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار طرف مقابل قرار داده و تصمیم گرفتند که در آینده با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند. در این بازدید دکتر رحمت الله زمانی و همسر وی به همراه زهرا تفضلی (همکار مینا زمانی در موزه آسانا) حضور داشتند.
 
شایان ذکر است که موزه زمین شناسی آسانا در شهریور 1396 با مدیریت مینا زمانی افتتاح و بسیاری از نمونه های این موزه توسط مهندس نعمت الله زمانی به موزه اهدا گردیده است.
 
این موزه کلا با هزینه شخصی خانم زمانی و والدین وی و همکاری دوستانش راه اندازی شده است. در این موزه انواع کانی ها، سنگ ها، سنگواره ها و یک کتابخانه تخصصی زمین شناسی وجود دارد.
 
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: