تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کاهش آسیب های اجتماعی، مستلزم کار فرهنگی و آموزشی است
15 آبان 1398   21:34:09 |  شهرستانها > لارستان
کاهش آسیب های اجتماعی، مستلزم کار فرهنگی و آموزشی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: از ظرفیت فضای مجازی در جهت کاهش آسیب های ناشی از مواد مخدر استفاده شود.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: پیشگیری، مقابله و درمان می‌بایست در رأس وظایف و اولویت‌های اعضا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و دستگاه‌های‌ ذیر‌بط قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی، مستلزم کار فرهنگی و آموزشی است؛ اظهار کرد: در حقیقت اگر ما در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ایجاد اشتغال و تولید خوب عمل کنیم، مطمئنا در مراحل بعدی بهترمی توانیم کار کنیم و معضلات جامعه هم کمتر می شود.
 
فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه باید بدانیم كه حوزه های فرهنگ اولی تر از حوزه های دیگر است، تصریح کرد: اگر نتوانیم در حوزه فرهنگ خوب كار كنیم، دچار مشكلات فراوانی می شویم.
 
حسنی افزود: کاهش آسیب های اجتماعی و برخورد با معضلات به وسیله فعالیت های فرهنگی محقق می شود و اگر اقدامات فرهنگی موثر در مقاطع مختلف با پیش بینی شرایط انجام شود، آنگاه از بروز پدیدهای شوم و مشکلات اجتماعی بخصوص در بحث مواد مخدر جلوگیری می کند.
 
معاون استاندار فارس با بیان اینکه کارها و برنامه های بسیار گسترده ای در سطح شهرستان در جهت مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: اگر اقدامات اولیه در بحث پیشگیری انجام شود، قطعاً آسیب ها کمتر خواهد شد و به مرحله مقابله نخواهد رسید.
 
وی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با آسیب ها و بخصوص مواد مخدر، حضور و مشارکت تشکل های مردم نهاد ضروری است؛ گفت: اولویت اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پیشگیری است، اما این به این معنا نیست که ما با مقابله و درمان کاری نداریم، بلکه تمام این امور را در کنار یکدیگر انجام خواهیم داد، اما لازم است به مسائل پیشگیرانه توجه بیشتری شود.
 
حسنی در پایان سخنانش تقویت بنیان های امنیتی و انتظامی را از اولویت های شورای مواد مخدر شهرستان دانست و خواستار تامین نیروی انسانی، خودرو، تجهیزات و امکانات به روز امنیتی و انتظامی و غیره برای این شهرستان شد.
 
پیش از این نیز محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از اعضا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: