تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
معاون وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی در لارستان را افتتاح می کند
15 آبان 1398   21:39:32 |  ورزش > 
معاون وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی در لارستان را افتتاح می کند

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح چند پروژه ورزشی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد.

 محمدحسن طیبی در گفت گوی اختصاصی با واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به اتفاق نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل ورزش و جوانان فارس روز 16 آبان ماه 98 با حضور در لار ابتدا از مجتمع منیری که قرار است اعتبار کف پوش آن از طریق وزارت تامین شود بازدید می کند.
 
وی افزود: افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید دانشیار لار که بزرگترین پروژه ورزشی این شهرستان به شمار می آید و بازدید از خانه تنیس روی میز و زورخانه این مجموعه ورزشی که قرار است توسط دولت و خیرین احداث شود، دومین برنامه معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به لارستان است.
 
طیبی تصریح کرد: معاون وزیر ورزش و جوانان در سومین برنامه خود سالن چندمنظوره فولادچنگ شهر خور که پس از گذشت 10 سال با پیگیری های اداره ورزش و جوانان لارستان، شهرداری، شورای اسلامی و شورای ورزشی این شهر تکمیل و اعتبار تجهیزات سرمایشی و انشعابات آب این سالن نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس تامین شد را افتتاح خواهد کرد.
 
رئیس ورزش و جوانان لارستان ابراز داشت: نشست با خیرین ورزش لارستان در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری به اتفاق مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت برنامه پایانی معاون وزیر ورزش و جوانان است که در این جلسه از خیرین تجلیل می شود.
 
وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان لارستان چندین سال است که رتبه نخست استان فارس در جذب خیرین را کسب کرده است، ابراز داشت: تکمیل این پروژه ها با پیگیری های  نماینده مردم لارستان، خنج و گراش و فرماندار ویژه لارستان و حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس انجام شده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: