تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اولین جلسه کارگروه فنی هیئت کشتی لارستان برگزار شد
15 آبان 1398   21:56:26 |  ورزش > 
اولین جلسه کارگروه فنی هیئت کشتی لارستان برگزار شد

اولین نشست کارگروه فنی هیئت کشتی لارستان با موضوع بررسی حضور تیم کشتی آزاد خردسالان این شهرستان در رقابت های لیگ استان فارس تشکیل شد و اعضای این کارگروه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی، در ابتدای این جلسه مسئول هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه حضور در لیگ استان باعث رشد و پیشرفت کشتی گیران این شهرستان می شود، اظهار داشت: با توجه به نبود حریف تمرینی کافی برای کشتی گیران رده های سنی پایه در لارستان، حضور در مسابقات مختلف به ویژه رقابت های لیگ می تواند گامی موثر برای خردسالان این شهرستان باشد.
 
داود عسکرپور با تاکید بر اینکه پیکارهای کشتی لیگ فارس در جهت پشتوانه سازي و تقويت انگيزه خردسالان و نونهالان استان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امیدواریم در رقابت های لیگ فارس شاهد رقابتي جدي بين تيم‌های شركت‌كننده باشيم و یکی از سکوهای این مسابقات را فتح کنیم.
 
وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات لیگ استان فارس را کسب می کنیم و با ترکیبی قدرتمند در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد، افزود: به منظور ایجاد روحیه ای مضاعف، به کشتی گیرانی که در این دوره از پیکارها موفق ظاهر شوند هدایایی از سوی هیئت کشتی لارستان به آنها تقدیم می شود.
 
مسئول هیئت کشتی لارستان با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقای جایگاه کشتی این شهرستان در سطح استان و کشور هستیم، ابراز داشت: سعی می کنیم هر ماه با برگزاری تمرینات مشترک بین تیم های برتر شهرستان های استان و کشور، سطح فنی کشتی گیران این شهرستان به رشد قابل توجهی دست پیدا کند.
 
عسکرپور ادامه داد: برگزاری اردوهای تیم ملی و دوره های داوری و مربی گری در لارستان، میزبانی مسابقات قهرمانی استان و کشور و دعوت از قهرمانان جهان و المپیک در این شهرستان به منظور ارتقای سطح دانش مربیان و کشتی گیران از مهم ترین برنامه های هیئت کشتی لارستان است که در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: