تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در لارستان برگزار شد
15 آبان 1398   22:03:46 |  شهرستانها > لارستان
مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در لارستان برگزار شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه، مسئولین، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم، مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در لارستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم اله 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبارجهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، بخشدار مرکزی، اعضا شورای تامین، مسئولین، طلاب و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان و قشرهای مختلف مردم در لارستان برگزار گردید.
 
در این راهپیمایی با شکوه که از چهار راه پیروزی به سمت میدان مدرس شهر لار برگزار شد؛ دانش آموزان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان با سردادن شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل، خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار و صهیونیسم غاصب نشان دادند.
 
در تجمع با شکوه این روز، همچنین حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار نیز سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز را تشریح نمود.
 
درپایان این مراسم قطعنامه ی تظاهرات سراسری یوم اله 13 آبان ماه در 6 بند قرائت شد که شرکت کنندگان در این همایش با شکوه با بانگ رسای تکبیر، مفاد آنرا تأیید کردند.
 
اجرای گروه سرود پایگاه شهید خوشه چین و قرائت شعر و مقاله از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.
 
گفتنی است مراسم مشابهی نیز در بخش های تابعه با شکوه هر چه تمام برگزار گردید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: