تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان
20 دي 1398   09:13:18 |  شهرستانها > لارستان
دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد.
 
فرماندار ویژه لارستان در این دیدار خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.
 
حسنی افزود: کانون با سابقه ی طولانی و خدمات موثری که ارائه می‌نماید می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر نماید.
 
معاون استاندار فارس با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، خواستار راه اندازی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجونان در بخش های جویم، بنارویه و صحرای باغ و کتابخانه سیار روستایی در شهرستان لارستان شد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم در سخنانی با تشکر از حمایت های فرماندار ویژه لارستان و معاونین وی بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.
 
افتخاری با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان از مراکز فعال استان فارس است، گفت: کودکان این شهرستان بااستعداد، و در زمینه‌های مختلف همچون مطالعه کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی، انیمیشن و نقاشی و غیره نسبت به مراکز دیگر فعالیت خوبی دارند.
 
وی در ادامه به اهمیت راه اندازی کتابخانه روستایی در شهرستان لارستان اشاره کرد و بیان داشت: روستاهای زیادی در اطراف این شهرستان وجود دارند که باید آنان نیز از فعالیت‌ها و خدمات کانون فکری بهره‌مند شوند. افتخاری بیان داشت: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.
 
منصوره تقوی فرد مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان نیز از عضویت 300نفراز کودکان و نوجوانان در سال جاری در رنج سنی 7 تا 17 سال در این کانون خبر داد و اظهار داشت: کودکان شهرستان لارستان تاکنون توانسته‌اند مقام‌ها و امتیازات مختلفی را در سطح استانی، کشوری و بین المللی کسب کنند.
 
وی یادآور شد: کلیه کلاس های کارگاه های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان رایگان است.
 
در این دیدار همچنین احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، منصور امینی معاون اداری مالی و مژده دستوری کارشناس مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: