تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مدیر عامل کارخانه آرشیا با فرماندار لارستان دیدار کرد
6 دي 1398   01:13:33 |  شهرستانها > لارستان
مدیر عامل کارخانه آرشیا با فرماندار لارستان دیدار کرد

مدیر عامل گروه کارخانجات زیتون آرشیا، عضو مشاوران ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهره برتر در حوزه کارآفرینی و داور مسابقه تلویزیونی میدون با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ علیرضا نبی مدیر عامل گروه کارخانجات زیتون آرشیا، عضو مشاوران ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهره برتر در حوزه کارآفرینی و داور مسابقه تلویزیونی میدون با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.
 
در این دیدار که احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیز حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان، کارآفرینی را عامل ایجاد اشتغال در سطح وسیع، گسترش بازارهای جدید و نوآوری دانست.
 
حسنی بر تعامل بیشتر علیرضا نبی مدیر عامل گروه کارخانجات زیتون آرشیا باکارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان لارستان تاکید کرد و ادامه داد: این دیدارها و نشست ها، موجبات همکاری و همیاری در حوزه کارآفرینی را فراهم می آورد و عامل ترغیب و تشویق سرمایه گذاری می شود.
 
فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: حضور کارافرینان برتر و مطرح در سطح ملی و بین المللی در شهرستان، موجب ایجاد انگیزه بیشتر جوانان متقاضی شغل، و تغییر رویکرد نگرش از پشت میز نشینی به سمت کارافرینی است.
 
وی در ادامه سخنانش ایجاد مشاغل خانگی را مهم دانست و تاکید کرد: مشاغل خانگی در راستای اشتغال زایی زنان خانه دار در منطقه لارستان باید گسترش یابد و فراگیر شود.
 
معاون استاندار فارس همچنین با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان افزود: ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف در منطقه وجود دارد که ما باید این ظرفیت ها را به ارزش آوری در جهت پیشرفت و توسعه منطقه تبدیل کنیم.
 
علیرضا نبی مدیر عامل کارخانجات آرشیا هم در بحث کارآفرینی و سرمایه گذاری در منطقه لارستان مطالبی را بیان کرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: