تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
انقلاب اسلامی مختص یک حزب و جناح خاصی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است
12 دي 1398   11:32:41 |  شهرستانها > لارستان
انقلاب اسلامی مختص یک حزب و جناح خاصی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان بیان کرد: انقلاب اسلامی مختص یک حزب و جناح خاصی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ احسان طاهری در اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان در سخنانی تصریح کرد: دهة فجر فرصتی برای تمام مسئولین است که بتوانند هوشمندانه و با تدبیر، فعالیت هایی را انجام دهند که نسل جدید را با ارزشهای انقلاب آشنا کنند.
 
وی خطاب به روسای ادارات شهرستان تاکید کرد: تا آنجا که می توانید فعالیت ها و برنامه ها در راستای تبیین سیاست ها و ارزشهای انقلاب اجرا گردد و مهم تر از همه اینکه مردم را در اجرای برنامه ها مشارکت دهید و در راستای مردمی کردن و تنوع در برنامه ها اقدام نمایید.
 
معاون فرمانداری ویژه لارستان تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان براساس اعتقادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و خارج از آن وظیفه ذاتی و اداری خود، با انگیزه هر چه بیشتر برنامه های دهه فجر را متنوع تر، بهتر، پربارتر و پرشورتر و با نشاط تر از سال های قبل برگزار کنند.
 
طاهری ضمن تأکید بر تشکیل کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان افزود: ادارات شهرستان در این ایام عملکرد این نظام مقدس را به مردم ارائه نمایند و در همه موضوعات روشنگری و آگاهی بخشی داشته باشند، چرا که دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت برای مردم به صورت ملموس بیان کرد.
 
وی ادامه داد: روسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان با خلاقیت و نوآوری برنامه های جدید و با کیفیتی را ارائه دهند و اقدامات و عملکرد ها را قاعده مند و قانونی به پیش ببرند و اجرایی کنند و حتی المقدور از برنامه های تکراری و کلیشه ای پرهیز نمایند.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان اضافه کرد: از هر برنامه جدیدی که سوی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر و مردم در ایام الله دهه فجر انقلاب برگزار گردد، استقبال می‌کنیم و این را هم تذکر دهیم که برنامه ها مختص فقط مرکز شهرستان نباشد، بلکه در تمامی شهرها، روستاها و مناطق عشایرنشین منطقه لارستان بزرگ نیز برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره برگزار گردد.
 
وی اظهار کرد: در ایام اله دهه فجر، مسئولین و مدیران ادارات شهرستان در مساجد، حسینیه ها و اماکن عمومی حضور یابند و بصورت چهره به چهره با مردم دیدار نمایند و درد دل ملت را بشوند و در راستای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات آنها قدم بردارند و درراستای امیدآفرینی، همدلی وهمزبانی و در راستای سال شعار که همان رونق تولید هست، حرکت کنند.
 
طاهری در ادامه تاکید کرد: گام دوم انقلاب یک‌چشم انداز عالی است که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، لذا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
 
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان همچنین خواستار ارسال پروژه های افتتاحی دهه فجر به این فرمانداری گردید و یادآور شد: در این ایام برنامه ریزی مناسب از تابلوها و امکانات تبلیغی در سطح شهرستان متعلق به دستگاه های اجرایی جهت انتقال پیام ها و ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی و عملکرد ادارات مربوطه صورت پذیرد.
 
طاهری در ادامه روسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر 98 شهرستان لارستان که 20 کمیته بود را معرفی و از آنها خواست که نسبت به برگزاری جلسات و برنامه ریزی در طول دهه فجر همت و گزارش آن را به فرمانداری ارسال کنند.
 
در پایان جمعی از اعضای ستاد نیز به صورت جداگانه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن ایام اله دهه پرفروغ فجر امسال در شهرستان مطرح کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: