تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) لار
12 دي 1398   12:01:23 |  شهرستانها > لارستان
تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) لار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حضور در بیمارستان حضرت امام رضا (ع) لار، با اهدا شاخه گل به پرستاران، از خدمات و زحمات آنها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بهزاد رضایی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار، طاهری رییس شعبه و جمعی از پرسنل بانک رفاه شهر جدید با اهدا شاخه گل و لوح سپاس از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) لار تقدیر کردند.
 
فرماندار ویژه لارستان در جمع پرستاران این بیمارستان درسخنانی گفت: شغل پرستاری یکی از شریف ترین مشاغل و در عین حال سخت ترین شغل هایی جامعه بشری است که به طور مستمر و شبانه روزی برای نجات جان انسان ها در تلاشند.
 
حسنی ادامه داد: پرستاران با رنج و زحمت و از خودگذشتگی به یاری خانواده هایی می شتابند که در معرض آسیب هستند، چرا که نجات جان یک بیمار یعنی جلوگیری از آسیب های بیشتر برای خانواده ها. معاون استاندار فارس با بیان اینکه رضایتمندی بیماران و همراهان و خانواده های آنان در گرو خدمت صادقانه پرستاران است، از فعالیت‌ها و خدمات و برنامه ریزی مدیریت و پرسنل بیمارستان حضرت امام رضا علیه السلام لارستان بخصوص پرستاران عزیز تقدیر و تاکید کرد: خدمت در بیمارستان ها و درمانگاه ها آنهم در طول شبانه روز، کاری سخت و طاقت فرساست و گاها به دلیل سختی و مشقتی که بیماران با آن مواجه هستند، ممکن است تحت فشارهای روحی و روانی قرار بگیرند، چرا که درد همنوع را درد خود می دانند، بنابراین می طلبد که هماهنگی، انسجام و ارتباطات صمیمانه و حتی اجرای برنامه های بانشاط مورد توجه قرار گیرد، تا ناملایمات و پیامدهای کار سخت بر آنها تأثیر نگذارد.
 
حسنی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های جذاب، عالی، شادی آفرین و وجود محیطی آرام برای پرستاران و مجموعه بیمارستان، پویایی و انگیزه را دو چندان می کند و باعث خدمات رسانی بیشتر به مردم می شود.
 
فرماندار ویژه لارستان همچنین در ادامه از بخش های مختلف بیمارستان حضرت امام رضا(ع) شهر لار بازدید و از تعدادی بیماران دیالزی این مرکز آموزشی نیز عیادت، و برای آنها از خداوند متعال سلامتی و شفای عاجل مسئلت کرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: