تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام تسلیت فرماندار ویژه لارستان بمناسبت شهادت قاسم سلیمانی
20 دي 1398   19:01:06 |  شهرستانها > لارستان
پیام تسلیت فرماندار ویژه لارستان بمناسبت شهادت قاسم سلیمانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در متن پیام جلیل حسنی آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.
 
سردار حاج قاسم سلیمانی با اراده ای آهنین و ایمانی الهی، با سربلندی زندگی کرد و با افتخار و عزت، جان خود را فدای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و بی شک، خاطره آن همه ایثار و رشادت هرگز فراموش نشده و بر جریده تاریخ عشق به شهادت و وصال به معشوق ماندگار خواهد ماند.
 
با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون سردار سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش شجاعانه و چندین ساله اش را شهادت قرار داد.
 
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.
 
جلیل حسنی
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: