تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی شد
20 دي 1398   19:09:36 |  شهرستانها > لارستان
رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس، رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس، رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی شد.
 
در این مراسم، فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه باید به مدیر اداره تعزیرات شهرستان لارستان تفویض اختیار بیشتر داده شود تا وقفه‌ای در روند امور پیش نیاید، افزود: این مهم در این شهرستان به دلیل فاصله بسیار با مرکز استان فارس و وسعت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
حسنی تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی لارستان در حال حاضر به شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز خدمات ارائه می کند و به پرونده های قاچاق کالا، تخلفات صنفی، امور دخانیات و اموری که به شرکت های زیر مجموعه ادارات دولتی مربوط می شود، رسیدگی می نماید.
 
وی در ادامه با توجه به حجم بالای پرونده های قاچاق کالا در این شهرستان، از مدیر کل تعزیرات فارس خواست نسبت به استخدام نیروی انسانی بیشتر برای این اداره همت نماید.
 
معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش تاکید کرد: اداره تعزیرات شهرستان لارستان از زمان تاسیسش تاکنون در یک منزل مسکونی بصورت استیجاری مشغول فعالیت می باشد و این مهم در شان این مردم نمی باشد، لذا از اداره کل می خواهیم که در خصوص ساخت و تجهیز ساختمان اداری تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان که زمین آن هم با پیگیریهای فرمانداری به این اداره اختصاص یافته است، هر چه سریعتر اجرایی شود.
 
مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس هم در سخنانی گفت: خواسته های فرماندار ویژه لارستان به جد پیگیری خواهد شد و ان شاالله در صورت تامین اعتبار از سوی مسئولین کشور، این اداره کل، احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی لارستان را آغاز خواهد کرد.
 
در ادامه سید مجتبی شبیری بعنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی لارستان معرفی و از خدمات زارع رییس پیشین نیز تقدیر شد. شبیری اهل مرودشت و دارای مدرک کارشناس حقوق وپیش از این رئیس اداره تعزیرات حکومتی داراب بوده است.
 
زارع رییس پیشین نیز به سمت رییس اداره تعزیرات شهرستان مرودشت منصوب شد.
 
در این مراسم همچنین طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان، درویش رئیس حراست اداره کل تعزیرات حکومتی استان، زارع رئیس پیشین اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان و اسلامپور معاون اداره تعزیرات حکومتی لارستان نیز حضور داشتند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: