تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر برگزار می شود
20 دي 1398   19:11:36 |  ورزش > 
برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌ تر برنامه‌ها و آئین دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر که با حضور روسا، نائب رئیسان، دبیران هیئت های ورزشی و سمن های مردم نهاد برگزار شد، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر امسال را پر بارتر برگزار می‌کنیم و انتظار می رود بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر اجرا شود.
 
وی افزود: به هیئت ها و سمن های مردم نهادی که به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه اجرا کنند، حمایت های مالی لازم صورت می گیرد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در ادامه به برگزاری آئین تجلیل از هیئت های ورزشی و قهرمانان کشوری و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: به پاس زحمات هیئت های ورزشی و قهرمانان سعی می کنیم در برنامه ای باشکوه و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی مراسم تجلیل برگزار شود.
 
طیبی با تاکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان لارستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سال های گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌ تر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان‌ می‌دهند حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: