تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
ورودی لار از جهرم به نام «سردار سلیمانی» نامگذاری شد
20 دي 1398   19:29:39 |  شهرستانها > لارستان
ورودی لار از جهرم به نام «سردار سلیمانی» نامگذاری شد

با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر لار و به پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از بلوارهای اصلی این شهر به نام این سردار بزرگ اسلام نامگذاری شد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، گفت: با هدف قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام، بلوار حدفاصل ورودی شهر از سمت جهرم تا میدان امام رضا (ع) بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین شد و این کمترین کاری بود که ما توانستیم در برابر مجاهدت ها و رشادت های این بزرگوار انجام دهیم.
 
شهردار لار افزود: این بلوار با طول حدود شش کیلومتر در ورودی شهر لار واقع شده که بخشی از آن در سال گذشته و بخشی دیگر در سال جاری شامل آسفالت، اجرای بلوار، نصب تیرهای روشنایی، المان های نوری و طرحهای فضای سبز و همچنین نماد ورودی شهر اجرا گردیده است.
 
قنبرنژاد، با بیان اینکه در حال حاضر تابلو مزین شده بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ابتدا و انتهای بلوار نصب خواهد شد، افزود: در آینده ای نزدیک از تمثال مبارک این شهید والامقام در این بلوار رونمایی می شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: