تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل دفتر شهری استانداری فارس؛
20 دي 1398   19:45:50 |  شهرستانها > لارستان
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل دفتر شهری استانداری فارس؛

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل دفتر شهری استانداری فارس؛ اولین شهردار شهر دهکویه لارستان معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، کهندل مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، سید حسن آیت اللهی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهرستان، شهرداران و اعضا شورای اسلامی شهرهای لار، لطیفی و خور، بنارویه و جویم، جمعی از مسئولین، معتمدین و قشرهای مختلف مردم، اولین شهردار شهر دهکویه لارستان معرفی شد.
 
در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و علی اصغر رنجبری رئیس شورای اسلامی شهر دهکویه به ایراد سخن پرداختند.
 
در ادامه حکم انتصاب علی اسکندری به عنوان اولین شهردار دهکویه به وی تقدیم و از خدمات الهام احمدی سرپرست پیشین شهرداری با لوح سپاس تجلیل شد.
 
علی اسکندری اهل روستای پاقلات از توابع بخش اشکنان و دارای لیسانس علوم سیاسی است که پیش از این شهردار عمادشهرمرکز بخش صحرای باغ بود. پخش کلیپ، قرائت شعر و اهدا لوح سپاس به خانواده مرحوم خلیل وکیلی از اعضا شورای اسلامی دهکویه، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با تصویب هیات دولت در تاریخ 8 بهمن 97، دهکویه لارستان از روستا به شهر ارتقا یافت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: