تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کلنگ احداث بند خاکی همگن و کنترل سیلاب و آبخوانداری حوضه آبریز در روستای کاریان بخش جویم لارستان به زمین زده شد
20 دي 1398   19:48:14 |  شهرستانها > لارستان
کلنگ احداث بند خاکی همگن و کنترل سیلاب و آبخوانداری حوضه آبریز در روستای کاریان بخش جویم لارستان به زمین زده شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث بند خاکی همگن و کنترل سیلاب و آبخوانداری حوضه آبریز در روستای کاریان بخش جویم لارستان به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر شهبازی معاون جهادکشاورزی و سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، نماینده مردم لارستان، خنج،گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، منتصری مدیر کل منابع طبیعی استان فارس، احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، داود شفیعی بخشدار جویم، جمعی از مسئولین، ائمه جمعه و جماعات، دهیار و اعضا شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، کلنگ احداث عملیات اجرایی بند خاکی همگن و کنترل سیلاب و آبخوانداری حوضه آبریز در روستای کاریان بخش جویم لارستان به زمین زده شد.
 
مساحت حوضه آبریز این طرح 9400 هکتار، حجم عملیات خاکریزی 184 هزار مترمکعب و حجم عملیات بنایی سنگ و سیمان این پروژه، 4600 متر مکعب می باشد.
 
برای اجرای این طرح که بنام سردار پر افتخار اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، بالغ بر 75 میلیارد ریال توسط دولت با مشارکت خیرین هزینه خواهد شد که آقایان محمدی و پایدار از خیرین روستای کاریان، مبلغ 26 میلیارد ریال آن را تقبل کرده اند و مابقی آن نیز که حدود 50 میلیارد ریال می باشد، توسط دولت هزینه می شود.
 
در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، نماینده مردم لارستان، خنج،گراش و اوز، مدیر کل منابع طبیعی استان فارس و امام جمعه کاریان نیز به ایراد سخن پرداختند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، روستای کاریان بخش جویم لارستان قریب به 3 هزار نفر جمعیت دارد که 95 در صد از اهل سنت می باشند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: