تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شورای فنی کشتی آزاد تشکیل می شود
11 اسفند 1398   22:47:05 |  ورزش > 
شورای فنی کشتی آزاد تشکیل می شود

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان از تشکیل شورای فنی کشتی آزاد به منظور پیشبرد هر چه بهتر اهداف هیئت خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، حکمت الله ملتفت در نشست با سرپرستان و مربیان باشگاه های کشتی لارستان با تاکید بر اینکه تمامی اختیارات کشتی آزاد به شورای فنی واگذار می شود، اظهار داشت: این شورا در تمامی موارد فنی کشتی آزاد تصمیم گیری می کند و در نهایت موارد مصوب شده شورای فنی پس از موافقت هیئت کشتی لارستان اجرایی می شود.
 
وی در خصوص افراد سازمان یافته هیئت کشتی لارستان نیز گفت: تمامی کشتی گیران، سرپرستان، داوران و مربیان هیئت کشتی لارستان براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان بایستی دارای کارت بیمه پزشکی ورزشی باشند در غیر این صورت عواقب ناشی از آن به عهده سرپرستان باشگاه ها خواهد بود.
 
عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان از صدور کارت عضویت هیئت کشتی لارستان برای کشتی گیران خبر داد و افزود: کشتی گیرانی که کارت عضویت هیئت را دریافت نکنند حق شرکت در مسابقات مختلف را نخواهند داشت.
 
ملتفت در ادامه از برخورد قاطع با عوامل خاطی هیئت کشتی لارستان توسط کمیته انضباطی خبر داد و تصریح کرد: کشتی گیران، مربیان، داوران، سرپرستان و تمامی عوامل اجرایی که موجب بی نظمی در امورات هیئت شوند طبق قانون توسط کمیته انضباطی با آنها برخورد خواهد شد.
 
نماینده تام الاختیار هیئت کشتی لارستان خاطرنشان کرد: همه ساله باشگاه های برتر هیئت کشتی لارستان شناسایی و از سرپرستان آنها تجلیل می شود.
 
وی تجلیل از قهرمانان را یکی از اهداف مهم هیئت کشتی لارستان عنوان کرد و ابراز داشت: هیئت کشتی لارستان به مدال آوران کشوری و بین المللی توجه ویژه ای دارد و از آنها تقدیر ویژه ای می کند. نائب رئیس هیئت کشتی لارستان خطاب به سرپرستان و مربیان باشگاه ها نیز گفت: هیئت کشتی لارستان یک بازرس را برای نظارت بر امورات باشگاه های کشتی منصوب می کند و از این پس تمامی موارد انضباطی توسط هیئت پیگیری می شود.
 
ملتفت در ادامه بر تشکیل پرونده سلامت، رعایت دستورات کمیته پزشکی و انضباطی هیئت کشتی لارستان، عدم استفاده از مکمل های ورزشی و عدم حضور بانوان در باشگاه، جذب اسپانسر، ارسال گزارش های خبری و تصویری به روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، بروز کردن دفترچه ثبت بیمه، معرفی فردی اصلح به عنوان سرپرست باشگاه، ثبت باشگاه طبق ضوابط کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان فارس، صدور بیمه مسوولیت مدنی باشگاه و رعایت کردن سایر موارد فنی، اخلاقی و انضباطی توسط باشگاه ها تاکید کرد و افزود: هیئت کشتی لارستان از فعالیت مربیان و داورانی که در استاژ پیش روی فدراسیون شرکت نکنند جلوگیری می کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: