تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
نبایستی اجازه دهیم به بهانه ویروس کرونا اجناس بهداشتی و ضد عفونی کننده گران شود
18 اسفند 1398   23:11:55 |  شهرستانها > لارستان
نبایستی اجازه دهیم به بهانه ویروس کرونا اجناس بهداشتی و ضد عفونی کننده گران شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: نبایستی به بهانه ویروس کرونا، اجناس بهداشتی و ضد عفونی کننده گران شود.

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لارستان، در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی، تقاضا برای بعضی از کالا‌های افزایش می‌یابد و این مسئله نظارت و کنترل مداوم بر بازار فروش و قیمت‌ها را می‌طلبد.
 
وی ادامه داد: نظارت بر واحد‌های مختلف باید از طریق اتحادیه‌های مربوطه، سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مرتب و مداوم صورت گیرد.
 
فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: در حال حاضر با کمبود اقلام و کالایی در شهرستان مواجه نیستیم و باید شرایط مساعد را تا شب عید و بعد از آن حفظ کنیم تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.
 
معاون استاندار فارس اظهار کرد: مسئولان نظارتی و بازرسی توجه کنند اقلام مورد نیاز به دست مصرف کنندگان برسد تا مردم در بازار سیاه و احتکار گرفتار نشوند.
 
حسنی با اشاره به اینکه با کسانیکه که منافع نامشروع خویش را بر جان انسانها ترجیح می دهند، باید برخورد جدی و قانونی شود ؛ گفت: لازم است کمیته نظارتی تشکیل شود و با عواملی که به خاطر این مسئله، قیمت ها را افزایش می دهند، به شدت و طبق قانون برخورد گردد، زیرا چنین کسی که به جامعه رحم نمی کند از انسانیت به دور است.
 
و ی با بیان اینکه تخلفات صنفی می بایست در داخل خود اتحادیه ها حل شود، گفت: اگر این مهم در تمامی صنوف انجام شود و مشکلات صنف های در داخل خود اتحادیه و اتاق اصناف مرتفع گردد، مطمئنا معادلات اجتماعی به هم نمی خورد و به دستگاه های تحکمی نیز کشیده نخواهد شد.
 
نماینده عالی دولت در لارستان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا می بایست دستگاه های ذیربط اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده از جمله ماسک و الکل برای شهرستان تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
 
وی بار دیگر تاکید کرد: مردم هم مثل همیشه یاری کنند تا مشکل ویروس کرونا را پشت سر بگذاریم و با همدلی و همراهی با مسئولان بتوانیم بر این مشکل غلبه کنیم.
 
حسنی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به بی کیفیتی نان در برخی نانوائیها ی شهرستان گله کرد و گفت: سلامت و بهداشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها باید از کیفیت و بهداشت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند، به همین دلیل، واحدهای نانوایی نیاز به بازدیدهای مستمر و پیوسته دارند.
 
فرماندار ویژه لارستان نان را به عنوان قوت اصلی در سبد غذایی و معیشت مردم دانست و افزود: تلاش همه ما باید در عرضه نان با کیفیت و جلب رضایت مندی مردم باشد.
 
در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و اعضا جلسه نیز مطالبی را عنوان کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: