تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اقدامات پیشگیرانه جهاد کشاورزی لارستان در روزهای تهدید ویروس کرونا
25 اسفند 1398   22:00:02 |  شهرستانها > لارستان
اقدامات پیشگیرانه جهاد کشاورزی لارستان در روزهای تهدید ویروس کرونا

مسئول اداره رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی لارستان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در استان فارس به منظور پیشگیری و کنترل این ویروس و حفظ سلامت کارمندان و ارباب رجوع، نشستی با حضور کلیه همکاران تشکیل و مواردی مصوب و به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، زهرا خرمی گفت: از اولین اقدامات صورت گرفته تغییر دستگاه های ثبت حضور و غیاب کارمندان و استفاده از کارت به جای ثبت اثر انگشت است.
 
وی افزود: کلیه اتاق ها، محوطه، راهروها و سرویس های بهداشتی به صورت روزانه شستشو و ضدعفونی شده و محلول ضد عفونی در محل ورودی ساختمان و همچنین در راهروها به منظور استفاده ارباب رجوع محترم نصب شده است.
 
وی تصریح کرد: توزیع دستکش به صورت روزانه و همچنین مایع ضد عفونی شخصی در بین همکاران از اقدامات صورت گرفته دیگر است.
 
خرمی اظهار داشت:  اطلاعیه هشدارهای بهداشتی در تابلو اعلانات و پشت درب های اتاق ها به منظور رعایت مواردی چون عدم دست دادن و رعایت موارد بهداشتی  نصب شده است.
 
وی در ادامه افزود: به منظور کاهش مراجعه ارباب رجوع در مواردی که امکان انجام امور اداری به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است همانند صدور دیجیتالی گواهی های حمل قرنطینه ای طیور و دام حوزه شهرستان لارستان، گراش و اوز از طرف اداره دامپزشکی به ارباب رجوع اطلاع رسانی صورت گرفته است.
 
خرمی در پایان با اشاره به موافقت امور اداری با دورکاری همکاران واجد شرایط خاص گفت: شیفت بندی سایر کارمندان در این معاونت و مراکز جهاد کشاورزی از شنبه بیست و چهارم اسفند ماه تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۹ اجرا می شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: