تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
توصیه فرماندار به خرید محصولات ضدعفونی کننده تولیدی جوانان لارستان
5 فروردين 1399   20:31:35 |  شهرستانها > لارستان
توصیه فرماندار به خرید محصولات ضدعفونی کننده تولیدی جوانان لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مرکز رشد واحدهای فن آور شهرستان لارستان، محل تولید نسل جدید محلول های ضد عفونی کننده سطوح بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، اقتداری و کیانی از دانشکده علوم پزشکی شهرستان از مرکز رشد واحدهای فن آور لارستان محل تولید نسل جدید محلول های ضد عفونی کننده سطوح بازدید کرد.
 
در این بازدید که فرزاد قناعت پور رئیس مرکز رشد واحدهای فن آور لارستان نیز حضور داشت؛ فرماندار ویژه لارستان، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس مرکز رشد شهرستان و همچنین مدیر شرکت دانش بنیان نانو فرداد شیمی پارس که برای تولید این محصول تلاش کرده اند، در سخنانی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان اعتماد کنند، چرا که این محصولات همه استانداردهای لازم یک محصول تجاری را دارند.
 
وی تصریح کرد: برای رشد اقتصاد دانش بنیان شهرستان باید همه تلاش کنیم و بازار خوبی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شهرستان ایجاد کنیم.
 
حسنی ادامه داد: پتانسیل بسیار خوبی در شرکت‌های تحت حمایت مرکز رشد واحدهای فن آور شهرستان وجود دارد که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.
 
معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: سال‌هاست فاصله‌ای بین دانشگاه و صنعت وجود دارد که پارک علم و فناوری توانسته این خلا را پر کند.
 
فرماندار ویژه لارستان در پایان از همه دستگاه های اجرایی و خیرین خواست، ضمن حمایت از نخبگان و پژوهشگران کارآفرین شهرستان، با خرید محصولات این شرکت، نقش مهمی در توسعه علمی شهرستان و رفع نیازهای بهداشتی مردم در این روزهای سخت داشته باشند.
 
شرکت نانو فرداد شیمی پارس یکی از شرکت های فناور است که از سال گذشته در مجموعه پارک علم و فناوری استان فارس و در محل مرکز رشد واحدهای فناور لارستان مستقر شده است.
 
این مجموعه در زمینه تولید انواع نانومواد، نانوسیال و تولید نانو پوشش آنتی باکتریال و… فعالیت دارد که در حال حاضر با استفاده از دانش محققان بومی لارستان برای حل بحران به وجود آمده و رفع نیاز منطقه اقدام به تولید محصولات ضد عفونیِ سطوح، کرده است.
 
این محصول مبتنی بر فناوری نانو است که به عنوان یکی از تکنولوژی های جدید مواد ضد عفونی کننده به کار گرفته می شود و جایگزین مناسب تری برای الکل است.
 
رحمت الله صبوری، رئیس هیئت مدیره این شرکت در سخنانی گفت: در این شرایط که با کمبود الکل مواجه هستیم تهیه این محصول، از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود؛ همچنین این محصول از لحاظ محیط زمینی نیز جایگزین مناسب تری از «آب ژاول» است و با اثرگذاری سریع که دارد می تواند برای سطوح مختلف به کار رود.
 
صبوری در ادامه با بیان اینکه کلیه مراحل تولید این محصول در این مرکز و در لارستان صورت می گیرد درباره چگونگی توزیع این محصول نیز گفت: توزیع این محصول فعلا در منطقه لارستان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم نیاز مردم منطقه را در این روزها که تقاضا برای شوینده ها و ضدعفونی کننده ها بیشتر از قبل شده، تامین کنیم.
 
وی افزود: توزیع این محصول در حال حاضر در تمامی داروخانه های لارستان انجام شده همچنین قرار است به تعداد زیاد در اختیار نهادهای بهداشتی و خدمات شهری نیز قرار گیرد و در صورت مازاد ان شالله عرضه مستقیم نیز صورت خواهد گرفت.
 
وی گفت: در حال حاضر این شرکت توانایی تولید ۱۵۰۰ بسته نیم لیتری در روز را دارد که در صورت تقاضای بیشتر تا ۲۵۰۰ بسته نیم لیتری در روز هم امکان تولید داریم.
 
صبوری در پایان ضمن تشکر از حمایت های مرکز رشد واحدهای فناور لارستان به مدیریت فرزاد قناعت پور از مردم خواست با رعایت بهداشت فردی و عمومی همچنین ماندن در خانه، خطر همه گیری این بیماری را کاهش دهند.
 
علاقه مندان برای اطلاع از محصولات این شرکت همچنین تهیه این محلول ضدعفونی کننده سطوح می توانند با شماره ۰۹۱۷۲۵۲۶۸۸۹ تماس بگیرند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: