تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
قدردانی از مجموعه بهداشت و درمان و دعوت از مردم برای اتحاد بیشتر
5 فروردين 1399   20:40:48 |  شهرستانها > لارستان
قدردانی از مجموعه بهداشت و درمان و دعوت از مردم برای اتحاد بیشتر

تشکل لارستان بیدار در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ با قدر دانی از خدمات مجموعه بهداشت و درمان لارستان خنج گراش و اوز، از عموم مردم منطقه دعوت کرد برای حصول به اهداف بلند با هم متحد شوند. متن پیام را در زیر بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
نوروز باستانی بر مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز فرخنده باد
 
 
سال ۱۳۹۸ را در حالی پشت سر می گذاریم که جهان با رویدادی شگفت مواجه است و برای ما ایرانیان که سالی پر از حوادث شگفت را طی کرده ایم این شگفتی دوچندان است. پس بر ماست تا با آگاهی بیشتر و آگاهاندن یکدیگر  نسبت به وضعیت پیچیده کنونی قدر فداکاری های خدمتگزاران ملت را بشناسیم.
 
در حال حاضر قشر وسیعی از مجموعه بهداشت و درمان کشور، بخصوص پزشکان و پرستاران عزیز، با فداکاری مثال زدنی به حفاظت از جان مردم و نجات مبتلایان به بیماری شایع کرونا همت گماشته اند. جا دارد ضمن قدردانی از این قشر فداکار، بخصوص در لارستان خنج و گراش و اوز، با عمل به توصیه های مسئولان بهداشت و درمان سلامت خود و خانواده مان را تامین کنیم و عملا زحمات این عزیزان را پاس بداریم.
 
 رویدادهای دیگر سال ۱۳۹۸ در لارستان، خنج، گراش و اوز اعم از ارتقای اوز، انتخابات ۲ اسفند و رویکرد کمی و کیفی مردم لارستان بزرگ به آن، لزوم همگرایی و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف دور و نزدیک را بیش از پیش نمایان ساخت. تشکل لارستان بیدار به مثابه آیینه  افکار عمومی لارستان بزرگ و بنا بر فلسفه وجودی اش اعلام می کند در این راه با ارائه برنامه کاربردی در کنار مردم خواهد بود و از مردم لارستان خنج گراش و اوز دعوت می کند بیش از پیش برای حصول به اهداف بلند متحد شوند.
 
 بار دیگر با قدر دانی از زحمات مجموعه بهداشت و درمان منطقه، برای عموم مردم سلامتی و بهروزی را در سال نو آرزومندیم.
 
غم مباد؛
 شادی باد.
درد مباد؛
 سلامتی باد.
و نوروز بر همگان فرخنده باد.
 
تشکل مردمی لارستان بیدار- اول فروردین ۱۳۹۹
 

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: