تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام تبریک مدیران شهری لار به مناسبت فرا رسیدن سال نو
5 فروردين 1399   20:44:32 |  شهرستانها > لارستان
پیام تبریک مدیران شهری لار به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لار در پیام مشترکی این عید باستانی را تبریک گفتند و از همه شهروندان و هموطنان خواستند تا برای سلامت همه ایرانیان میهن عزیزمان و ریشه کن کردن بیماری کرونا ویروس، نوروز امسال را در خانه بمانند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این پیام آمده است: 
 
بهار که به معنی دوباره زیستن، شادی و طراوت است را می توان در جان هر روز و روزگار به نظاره نشست. آن هنگام که جوانه های امید، جان آدمی را در بر می گیرد، بهارانه ای برای تمام فصول آغاز می شود.
 
شهر، این موجود زنده نیز با جسم و جانی که نیازمند فردایی متفاوت از امروز است، هر روز برمی خیزد و آدم ها، داستان ها و زندگی ها را در خود جای می دهد و هر روز، روز دیگری است؛ هر روز، نوروز دیگری است و این سرنوشت فردای ما، حاصل مسیر امروزمان است.
 
شهرداری و شورای اسلامی شهر لار؛ با تمام ویژگی هایی که  این شهر کهن دارد، با تمام زیبایی ها و گنج های این جا و آن جایش، باید به فردایی بهتر با تکیه بر گذشته ای گرانسنگ  بیندیشد؛ لارستان، شهری که چشم های زیادی را مسحور و ذهن های زیادی را پرخاطره و غرق لذت کرده است، نمی تواند انتظار دوستداران تاریخ، فرهنگ و هنر خود را نادیده انگاشته و تنها راه توسعه را در پیش گیرد.
 
مدیریت شهری، تلاش دارد نگاهی همه جانبه به این مهم داشته باشد؛ اینک که در آغاز سال جدید به سر می بریم، به پاس روزهایی که گذشت و به شکرانه مردم و شهروندانی بزرگ و فهیم، از هستی بخش یکتا می خواهیم که در این مسیر، یاری گر مان باشد؛ در سرآغاز سال جدید، یادها و نام ها را در ذهن مرور کرده، مردان و زنان بزرگِ گذشته و اکنون این دیار را ارج نهاده، آن چه بوده، است و خواهد بود را از نظر می گذرانیم تا خادم خوبی برای این شهر و مردمان ارزشمندش باشیم.
 
شهر لار به واسطه این فرهنگ و تمدن دیرینه اش، هرساله در ایام نوروز میزبان حضور مسافرانی است که از راه های دور و نزدیک یکی از مقصدهای سفر خود را لارستان برگزیده اند تا از نزدیک نظاره گر  زیبایی های شهر و شهرستانی باشند که از دیگران شنیده و یا در کتابها و  روزنامه ها و… خوانده اند.
 
مدیریت شهری لار هم؛ چون گذشته از ماه ها قبل خود را آماده می کرد تا بهتر و بیشتر از گذشته مهمان نواز خوبی برای این مهمانان باشد؛ تا خونگرمی و مهمان نوازی لاری و لارستانی را بار دیگر در تاریخ ثبت و ضبط نماید.
 
اما متاسفانه از چند هفته پیش، شیوع یک بیماری با نام کرونا ویروس در سطح دنیا از جمله ایران، تمام این برنامه ریزی ها را با تغییر روبرو کرد و مدیران شهری را بر آن داشت تا بجای پذیرایی از مسافران و مهمانان، از  این عزیزان بخواهند تا در خانه بمانند و به هیچ نقطه از ایران اسلامی سفر نکنند تا بزودی این بیماری منحوس نه تنها در ایران بلکه در دنیا ریشه کن شود.
 
اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف لار و لارستان بزرگ ضمن تبریک سال نو، از تمامی پزشکان، پرستاران، کادرهای درمانی و بهداشتی، نیروهای نظامی و انتظامی، امدادگران، آتش نشانان و تمامی نیروهای مدیریتی و خدماتی که به طور شبانه روز در مبارزه با بیماری کرونا ویروس تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته اند تقدیر و تشکر نموده و در آغازین روزهای سال ۱۳۹۹ برای همه این تلاشگران، همچنین شهروندان لاری و لارستانی و بویژه نیروهای خدوم شهرداری لار، آرزوی سلامتی، تندرستی و سربلندی را از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.
 
بار دیگر به عنوان یک خدمتگزار، از همه می خواهیم؛ برای زیستن دوباره در کنار همه عزیزانمان، برای توفیق سفرهای دوباره و‌ همیشگی،  این روزها و این جشن ها را در خانه باشیم و دور سفره هفت‌سینمان از دگرگون کننده حال‌ها بخواهیم که حال و سالمان را به بهترین شکل دگرگون کند.
 
هموطن عزیز؛ در خانه می‌مانیم و برای سلامتی شما و خودمان، علی‌رغم مهمان نوازی مردمان این دیار، از همه عزیزان می‌خواهیم در فرصت دیگری میزبان شما باشیم تا با همکاری و اتحاد، کرونا را نابود کنیم.
 
محمد رضا قنبرنژاد/ شهردار لار
 
سید عبدالمهدی میرپور/ رییس شورای اسلامی شهر لار

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: