تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جلیل حسنی: در مقابله با کرونا تک تک مردم باید احساس مسئولیت کنند
13 فروردين 1399   14:19:46 |  شهرستانها > لارستان
جلیل حسنی: در مقابله با کرونا تک تک مردم باید احساس مسئولیت کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: این روز‌ها آتش نشانان و نیروهای بسیج مردمی در مقابله با ویروس کرونا برای ضدعفونی و گندزدایی از محیط زندگی پیشقدم هستند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معابر اصلی و خیابان ها، جلو فروشگاه ها و پاساژهای سطح شهر لار، همچون شبهای دیگر ضد عفونی و گندزدایی شد.  جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، محمدرضا قنبرنزاد شهردار و میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار در جمع آتش نشانان و پرسنل خدوم شهر داری حضور یافتند و از تلاش و اقدامات خداپسندانه آنها در جهت مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد. فرماندار ویژه لارستان در این بازدید در سخنانی اظهار کرد: وضعیت ایجاد شده و انتشار ویروس پدیده‌ای به مراتب پیچیده‌تر از بحران ها و حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و امثالهم می باشد، اینجا می‌توان پیشگیری کرد، اما اگر پیشگیری نکردیم و گسترش پیدا کرد، کارمان سخت‌ و تهدید جدی تر خواهد شد.
 
حسنی ادامه داد: همه گیر بودن این ویروس تهدیدی جدی است و تنها خود مردم و همکاری تک تک آنهاست که می تواند حلقه انتشار ویروس را قطع کند بنابراین باید همه حساس باشیم و تک تک افراد جامعه نیز متوجه خطر آفرینی موضوع باشند، تا ان شاء‌الله پیشگیری و در صورت موارد محدود نیز مدیریت و کنترل شود. وی با بیان اینکه خدمت به مردم، بخصوص در این شرایط، از ارزشمندترین کارها بوده و هرگز از نظر خالق هستی پنهان نخواهد ماند، تصریح کرد: امروزها شاهد هستیم که مجموعه شهرداری و آتش نشانی با درک صحیح از شرایط خاص حاکم بر جامعه در زمینه ضرورت و الزام کنترل ویروس کرونا، اقدام به پاکسازی معابر و ضد عفونی و شستشوی باکس های زباله و محل های تجمیع آلودگی و غیره کرده است که این اقدامی موثر و البته هوشمندانه و قابل تقدیر است.
 
معاون استاندار فارس ادامه داد: در روزگاری که شاید کمتر کسی خود را در خط مقدم مبارزه با ویروس کورنا می داند، هستند دلاورانی که فداکارانه اقدام به مبارزه برای سلامت جامعه می کنند و این اقدامی شجاعانه، فداکارانه و قابل تقدیر است. نماینده عالی دولت در لارستان بار دیگر ضمن تقدیر از شهرداری و آتشنشانی و نیروهای بسیج و مردمی که با درک شرایط مبادرت به همکاری کرده، از عموم مردم نیز خواست تا دست در دست شهرداری و دانشکده علوم پزشکی لارستان نهاده و به ارتقای سلامت جامعه کمک کنند و در این راه توجه به توصیه های بهداشتی نیز ضرورت دارد. حسنی در پایان سخنانش با قدردانی از عوامل کادر پزشکی ، درمانی و پرستاری شهرستان که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند، گفت: با رعایت بهداشت فردی و محیط و همچنین همراهی مردم قطعا می توانیم از این بحران عبور کنیم و با مشارکت و همراهی مردم در اجرای اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی بهداشتی بدون شک کرونا را شکست ‌دهیم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: