تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مبتلای جدید نداشتیم/ تفرجگاه ها تحت کنترل است / تعداد واحدهای صنفی پلمب شده به 15 رسید
12 فروردين 1399   23:57:07 |  شهرستانها > لارستان
مبتلای جدید نداشتیم/ تفرجگاه ها تحت کنترل است / تعداد واحدهای صنفی پلمب شده به 15 رسید

آخرین اخبار مبارزه با بیماری کرونا در لارستان تا عصر روز سه شنبه 12 فروردین 99 به اطلاع شهروندان می رسد.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار به خبرنگاران گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کووید ۱۹ را در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان نداشته‌ایم.
 
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار با تقدیر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ افزرود: با پیگیری های صورت گرفته از طرف دانشکده علوم پزشکی لارستان و همکاری بسیار خوب شورای تامین شهرستان و ستاد مبارزه با کرونا اقدامات خوبی در جهت جلوگیری از دورهمی ها و هم نشینی در باغ شهری های لارستان صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه امیدوارم همه توصیه های مربوط به پرهیز از تجمعات را جدی بگیریم تصریح کرد: افرادی که این قوانین و توصیه ها را رعایت نکرده و با دورهم نشینی قانون را زیر پا می گذارند اول از همه به خود و سپس اطرافیان، آشنایان و وابستگان، مردم شهرستان و به کل کشور خیانت می کنند.
 
لازم به ذکر است که بعد الظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه۹۹سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده به همراه مامورین نیروی انتظامی از باغ شهری های ورودی شهر لار- جهرم بررسی وبازدید کردند و در این بازدید هییت امنا باغ شهری به صورت داوطلبانه از طرح بسته شدن باغ شهری با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس استقبال کردند. همچنین با پلمب یک مرغ فروشی در شهر لار جمع واحدهای صنفی تعطیل شده در لارستان به خاطر کنترل بیماری کرونا به 15 واحد صنفی رسید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: