تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بدون مشارکت عمومی در شکست دادن کرونا موفق نخواهیم بود
12 فروردين 1399   23:59:03 |  شهرستانها > لارستان
بدون مشارکت عمومی در شکست دادن کرونا موفق نخواهیم بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بهترین روش برای شکست کرونا، مشارکت مردمی است، تاکید کرد: ما برای سلامت مردم کنترل جدی را اعمال میکنیم، اما بدون همراهی آنان موفق نخواهیم بود.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در حاشیه بازدید از محورهای ورودی و خروجی شهرستان، محل ایست و بازرسی و ایستگاه سلامت و غربال گری و تفرجگاه های شهر با بیان اینکه با رفتن به طبیعت، باغ شهری و تجمعات در روز ۱۳ بدر، سلامت خود، خانواده و دیگران را به خطر نیندازیم، گفت: می‌توانیم در این روز برنامه‌های جمعی برای خانواده خودمان در خانه تدارک ببینیم، که این خود بهترین روش برای شکست کرونا است.
 
وی تاکید کرد: درست است رفتن به طبیعت در فصل بهار و روز طبیعت رسم‌های دیرینه ماست، اما مهمتر از آن، سلامتی و جان مردم است، چراکه امسال در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و بنابر توصیه وزارت بهداشت، اصلا به صلاح نیست که بخواهیم از خانه خارج شویم و سنت‌های همیشگی را برپا داریم.
 
فرماندار ویژه لارستان همچنین مشارکت مردم در خانه‌نشینی و فعالیت ‌های خودجوش در حوزه ضدعفونی معابر و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تنها راه ریشه‌کنی بیماری کرونا در شهرستان دانست و افزود: بررسی های میدانی از به حداقل رسیدن ترددها و حضور در تفرجگاهها، حکایت از همراهی مردم عزیز و تلاش مسئولانه دستگاههای متولی مبارزه با کرونا دارد.
 
نماینده عالی دولت در لارستان با قدردانی از کادر درمانی، بهداشتی و پرستاری، نیروهای، انتظامی، بسیج ، هلال احمر، خیرین، دستگاه های اجرایی شهرستان و بخصوص همراهی و تعامل خوب مردم عزیز و بازاریان در راستای مقابله با بیماری کرونا، عنوان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و قابل تمدید نیز میباشد.
 
وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم در قرنطینه خانگی و شهری و در کنار آن نیز ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و کنترل و غربال گری در ورودی و خروجی های شهرستان و با کاهش تردد، این بیماری را در شهر و کشور ریشه‌کن کنیم.
 
معاون استاندار فارس بار دیگر تاکید کرد: برای روز ۱۳ فرودین (روز طبیعت) هیچ یک از تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان پذیرای شهروندان نیستند.
 
حسنی در پایان از شهرداران هم خواست که در خصوص گندزدایی معابر عمومی و غیره همچنان با اهتمام ویژه ای  فعالیت خویش را تداوم بخشند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: