تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دو مورد مثبت دیگر ابتلا به کرونا درلار و لطیفی
14 فروردين 1399   00:02:21 |  شهرستانها > لارستان
دو مورد مثبت دیگر ابتلا به کرونا درلار و لطیفی

با مثبت شدن نتیجه آزمایش دو شخص دیگر در لار و لطیفی مجموع مبتلایان با کرونا در لارستان به 41 نفر رسید.

به گزارش عصرنامه لارستان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی با حضور در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم اظهارداشت: با اضافه شدن دو مورد مثبت دیگر به جمع مبتلاشدگان به بیماری کرونا در لارستان، که یکی در لار و دیکری در شهر لطیفی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در منطقه از ابتدا تا کنون به ۴۱ نفر رسید.
 
وی خاطرنشان کرد:  از این ۴۱ نفر یک مورد در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم بوده که البته خود شخص غیر بومی بیرم است.
 
دکتر رضایی ضمن توصیه به همه همشهریان  برای رعایت نکات بهداشتی خاطرنشان کرد: احترام به یکدیگر را نباید فراموش کرده و حقوق شهروندان را باید رعایت کرد.
 
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار افزود: افرادی هستند که به عنوان مشکوک یا مورد مثبت در قرنطینه خانگی به سر میبرند و این موضوع نباید سبب شود ما به عنوان همسایه، آشنا یا همکار نسبت به آنان بی تفاوت بوده یا بی احترامی کنیم و باید درک کرد که این یک بیماری است و دوره ابتلا و بهبودی را دارد و پس از طی این بیماری فرد بیمار بهبود پیدا می کند.
 
وی با بیان اینکه باید اخلاق ایرانی اسلامی بجا آوریم تصریح کرد: بخاطر بحث ماندن در منزل بسیاری از صنوف در تعطیلی به سر میبرند و لذا خواهش دارم همدیگر را یاری کنیم و کمک حال هم باشیم.
 
دکتر رضایی افزود: در همین راستا ما در بیمارستان امام رضا(ع) لار این کار را شروع کرده و برای مجموعه هایی که در بیمارستان حضور داشتند مانند مرکز کپی، تاکسی بیمارستان و یا سایر موارد، اخذ اجاره بها را در ماه های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ مورد بخشش قرار دادیم.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: