تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
یک مورد مثبت و 7 مورد مشکوک ابتلا به کرونا در لارستان
15 فروردين 1399   00:07:23 |  شهرستانها > لارستان
یک مورد مثبت و 7 مورد مشکوک ابتلا به کرونا در لارستان

یک مورد مثبت جدید و 7 مورد مشکوک در بیمارستان امام رضا در لار بستری شدند. مورد مثبت اعلام شده اهل یکی از توابع شهرستان گراش است.

به گزارش عصرنامه لارستان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر رضایی در خصوص آمار جدید ابتلا به کرونا در لارستان اظهار داشت: امروز هم یک مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا به آمار کلی ما اضافه شد که عدد کلی را به ۴۲ می‌رساند.
 
وی تصریح کرد: بیمار در حال حاضر در بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان بستری است و مجموع بستری های ما در حال حاضر امروز مورخ ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ هشت بیمار است که یک مورد مثبت که اشاره شد و هفت مورد هم مشکوک در بخش بیماران تنفسی بیمارستان امام رضا علیه السلام بستری هستند.
 
رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان خاطرنشان کرد: متاسفانه مطلع شدیم که برخی از همشهریانمان به دلیل نگرانی زیادی که از شیوع ویروس کرونا دارند رفتارهایی خارج از فرهنگ ایرانی اسلامی ما با همسایگان خودشان یا با موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا را داشتند.
 
وی افزود: توقع ما از بیماران مثبتی که در قرنطینه خانگی هستند این هست که قرنطینه خانگی را رعایت کنند و در منزل بماند اما حتماً توقع ما از سایر همشهریان این است که احترام آن همسایه را نگه دارند و تا جای ممکن به آن کمک کنند حتی در زمینه تهیه اقلام یا خرید اقلام برای آنها و تحویل درب منزل شان با رعایت نکات بهداشتی.
 
دکتر رضایی با بیان اینکه ان شالله بتوانیم با همدلی و کمک به یکدیگر با یک حس خوب از این بحران عبور کنیم یادآور شد: همه شما عزیزان را به پیوستن به کمپین بخشش اجاره بها دعوت میکنم.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: