تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۱۱ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در لارستان، خنج و اوز/ ۲۵ نفر بهبود یافته اند
16 فروردين 1399   00:09:30 |  شهرستانها > لارستان
۱۱ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در لارستان، خنج و اوز/ ۲۵ نفر بهبود یافته اند

به گزارش عصرنامه لارستان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر رضایی با اعلام آمار مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته لارستان اظهارداشت: ۱۱ مورد مثبت جدید به آمار قبلی لارستان اضافه شده است که با این حساب مجموع مبتلایان از ابتدا تا کنون به ۵۲ مورد می رسد.
 
وی تصریح کرد:از این ۱۱ مورد مثبت، یک مورد مربوط به لار، یک مورد خنج، دو مورد اوز، دو مورد بیرم و سه مورد از بخش های جویم و بنارویه که البته دو مورد از این سه مورد غیر بومی بوده و دو مورد هم از روستای فداغ از توابع شهرستان گراش هستند.
 
دکتر رضایی با بیان اینکه این موضوع نشان دهنده بیماریابی با دقت و مطلوب همکاران در سیستم بهداشت و درمان است گفت: امیدوارم که عزیزان در روستاها توصیه هارا جدی گرفته و اینگونه تصور نکنیم که چنانچه افرادی بدون علامتند، با بی احتیاطی و دورهمی به شیوع بیشتر دامن بزنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دو مورد از موارد مثبت امروز بخاطر تماس با موارد مثبت قبلی بدون ملاحظه و در نظر گرفتن موارد بهداشتی بوده است که مجدد یادآور می شوم صرفا علامت دار نبودن شخص یا در منزل بودنش، دلیل بر عدم ابتلای وی نیست و نباید با بی احتیاطی با همه ملاقات کرد.
 
دکتر رضایی افزود: از ابتدای شروع بحث کرونا تاکنون ۲۵ نفر بهبود یافته قطعی داشته ایم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: