تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
واکسناسیون ۲۳۰ نفر از بیماران خاص در برابر کرونا در لارستان
9 فروردين 1400   14:02:08 |  شهرستانها > لارستان
واکسناسیون ۲۳۰ نفر از بیماران خاص در برابر کرونا در لارستان

واکسیناسیون بیماران خاص در لارستان آغاز شد/۲۳۰ نفر در مرحله اول واکسینه می‌شوند

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان؛ واکسیناسیون بیماران خاص با تزریق واکسن کرونا به ۴۵ نفر از بیماران خاص در لارستان آغاز شد و تا بعد از ظهر ادامه یافت.

 

دکتر امین والی پور سرپرست معاونت درمان دانشکده اظهار داشت: در این مرحله از واکسیناسیون که برای ۲۱۳ نفر از بیماران خاص در نظر گرفته شده، ۶۰ دوز به بیماران شیمی درمانی از سوی وزارت بهداشت اختصاص داده شده و سایر بیماران از جمله بیماران دیالیزی، بیماران تالاسمی، پیوندی و MS در اولویت بعدی هستند.

 

وی در خصوص واکسن‌های بیماران خاص تصریح کرد: : جدای از سهمیه بیماران شیمی درمانی که بر اساس بخشنامه وزارتی است، به علت تردد بالای بیماران دیالیزی و تالاسمی به مراکز بهداشتی و درمانی، تزریق واکسن به این عزیزان از اولویت بالاتری نسبت به سایر بیماران برخوردار است و به همین خاطر ابتدا از آنان شروع کرده ایم.

 

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: در میان این بیماران نیز دیالیزی های بالای ۶۰ سال و تالاسمی های بالای ۳۰ سال از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

 

گفتنی است فردا و در دومین روز از واکسیناسیون بیماران خاص، بیماران شهرستانهای خنج و اوز همچنین بیماران شیمی درمانی، واکسینه خواهند شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: