تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
آماده‌سازی سالن ورزشی شهید باقریه لارستان برای انجام واکسناسیون عمومی کرونا
12 ارديبهشت 1400   11:41:41 |  شهرستانها > لارستان
آماده‌سازی سالن ورزشی شهید باقریه لارستان برای انجام واکسناسیون عمومی کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: آماده سازی سالن ورزشی شهید باقریه برای انجام واکسیناسیون عمومی در فاز دوم از روز های قبل آغاز شد تا بتوانیم با رعایت کامل پروتکل ها و فاصله گذاری، در آرامش، گروه بالای ۸۰ سال را واکسینه کنیم.

به گزارش عصرنامه لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی با اشاره به اتمام فاز نخست واکسیناسیون در مجموعه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهارداشت: با تلاش کارکنان و همراهی خوب مردم، فاز نخست واکسیناسیون به اتمام رسیده و درحال حاضر تنها لکه گیری فاز اول در حال اجراست.

 

وی تصریح کرد: همان گونه که پیش از این گفته شد بلافاصله پس از اتمام فاز نخست، فاز دوم واکسیناسیون که بناست از افراد بالای ۸۰ سال آغاز شود امروز، در لارستان شروع شده و این دسته از افراد هم اکنون در حال دریافت واکسن هستند.

 

دکتر رضایی افزود: آماده سازی سالن ورزشی شهید باقریه برای انجام واکسیناسیون عمومی در فاز دوم از روز های قبل آغاز شد تا بتوانیم با رعایت کامل پروتکل ها و فاصله گذاری، در آرامش، گروه بالای ۸۰ سال را واکسینه کنیم.

 

وی ضمن تشکر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان خاطرنشان کرد: لازم است از سپاه لارستان برای همکاری کامل خود در راه اندازی و در اختیار گذاشتن سالن شهید باقریه و همچنین آموزش و پرورش لارستان که در خصوص برخی لوازم همراهی کردند قدردانی کنم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تخمین زده شده که تا پایان هفته بتوانیم افراد بالای ۸۰ سال منطقه را به طور کامل واکسینه کرده و در هفته بعد واکسیناسیون گروه های هدف بعدی را آغاز کنیم.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: